האמבולנס העירוני לבעלי חיים (צילום: ראובן כהן)
האמבולנס העירוני לבעלי חיים (צילום: ראובן כהן)

עיריית חיפה תפעיל אמבולנס לטיפול בבעלי חיים

האמבולנס, שיהיה מאויש 24 שעות ביממה, יאפשר מתן טיפול ראשוני בבעלי חיים, בעיקר כאלה שנפצעו בכבישים הסואנים כמו כלבים, חתולים ואפילו תנים וחזירי בר

פורסם בתאריך: 18.6.17 18:05

לראשונה בחיפה תפעיל העירייה אמבולנס לטיפול בבעלי חיים. בעירייה אומרים שהאמבולנס, שעלותו מסתכמת ב-195,000 שקל, מצויד במיטב הציוד הרפואי הנדרש למתן טיפול ראשוני בבעלי חיים. הוא יאויש במשך 24 שעות ביממה על ידי רופאים מהשירות הווטרינרי העירוני ויאפשר להם להעניק טיפול מקצועי מהיר ויעיל. האמבולנס נרכש במימון משותף של העירייה וקרן העיזבונות.

מנהל השירות הווטרינרי העירוני ד"ר דרור דגן שיזם את הפעלת האמבולנס: "מדי שנה מתקבלות מאות הודעות של תושבי העיר על בעלי חיים – כלבים, חתולים ולעתים גם תנים וחזירי בר – שנפצעו, בעיקר בכבישים הסואנים. עכשיו נוכל לתת לכולם מענה מהיר. הפעלת האמבולנס מהווה המשך והשלמה לכלבייה העירונית החדשה בחיפה, שבה כבר מצויה מרפאה וטרינרית. השילוב של מרפאה עם ניידת החירום החדשה יאפשר מתן טיפול ראשוני מיטבי לבעלי החיים".

ראש העיר יונה יהב: "חיות מחמד מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה המגדלת אותן ומטפלת בהן. לא לחינם הקמנו בחיפה את הכלבייה היפה והמודרנית בישראל. זו רוחה של העיר המיוחדת הזו, כי קיום משותף הוא לא רק בין קבוצות שונות בחברה אלא גם בין בני האדם לחיות המחמד שלהם. ההשקעה בגינות לכלבים מטופחות וכיבוד הקשר בין התושב וכלבו הם רק חלק ביסודות המקיימים את אופייה של חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר