אריה אברמוב ז"ל (צילום: שרון חורש)
אריה אברמוב ז"ל (צילום: שרון חורש)

מחלת הסרטן הכניעה את אריה אברמוב

בחודש נובמבר ריגש אריה אברמוב עיר שלמה שהתגייסה למענו בערב התרמה לצורך השגת תרופה עבורו וטיפול בגרמניה. אמש הוא הלך לעולמו בגיל 24

פורסם בתאריך: 20.6.17 08:24

אבל כבר ירד אמש על חיפה עם היוודע דבר מותו של אריה אברמוב. אברמוב חלה בסרטן ריאות נדיר, ובחודש נובמבר אורגן ערב התרמה למען השגת תרופה עבורו וטיפול בגרמניה. באירוע הופיעו עילי בוטנר וילדי החוץ, הבדרן שלום אסייג והמנטליסט ליאור סושרד. שלושה ימים לפני הערב נמכרו רק 500 כרטיסים כאשר יעד המכירה היה 2,000 כרטיסים, אבל פוסטים ושיתופים ברשתות החברתיות הביאו את שרון חורש להרים את הכפפה בניסיון להגיע אל היעד. חורש גייסה את ניר שובר, מבעלי קיוסקפה היינה, וזה צילם סרטון שהפך ויראלי ורשם יותר מ-40,000 צפיות, וכתוצאה מכך נמכרו כל הכרטיסים וגויסו 700,000 שקל למען המטרה.

מאז הקפיד אברמוב לעדכן בדף הפייסבוק שלו את עוקביו באשר למצבו. הפוסט האחרון שלו עלה ב-23 במאי, וכך נכתב בו: "אשכרה כבר עברה שנה מאז שהרופאים הציעו לי שחפת או לימפומת הודג'קינס. התחמקתי משתיהן בעזרת סרטן ריאות לא צפוי ובלבלתי את כל הרופאים. אני מקווה שהטיפול הזה יהיה הישורת האחרונה ושבפעם הבאה שהזיכרון הזה יעלה אהיה בריא יותר מכולם".

אתמול כאמור הכניעה המחלה את אברמוב בזמן שהותו בגרמניה והוא בן 24 בלבד. מועד הלווייתו עדיין לא פורסם.

חורש: "עד היום האחרון הוא היה אופטימי. אני פשוט בשוק. לא האמנתי כששמעתי שהוא נפטר. אני מרגישה שנכשלנו מול המחלה הארורה הזו. ציפיתי שהתרופה תעזור ושהוא יחיה. מוקדם מדי למות בגיל כזה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינה עידן

    אריה היה וישאר חקוק בליבנו כצעיר אינטילגנטי מאוד שרק רצה לחיות . אריה נלחם ממש כמו מלך האריות העוז תבונה וסובלנות. עמותת קו לחיים מרכינה ראש באבל רב על מותו של אריה ומושיטה כתף לאחיותיו ואמו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר