יריד תעסוקה של רשות הצעירים (צילום: דוברות עיריית חיפה)
יריד תעסוקה של רשות הצעירים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

5,000 כניסות לאתר התעסוקה החדש לנוער של עיריית חיפה

האתר החדש שחנכה רשות הצעירים לקראת החופש זוכה לפופולריות רבה. המשרות המבוקשות ביותר על ידי בני הנוער – הדרכה בקייטנות, עבודה בקייטרינג ומתן שיעורים פרטיים

פורסם בתאריך: 27.6.17 15:49

רשות הצעירים בעיריית חיפה חנכה אתר תעסוקה חדש למציאת עבודת קיץ עבור תלמידים בחופש הגדול. בעירייה מציינים כי עד כה נכנסו לאתר כ-5,000 בני נוער לעומת 2,500 נערים ונערות שהשתמשו בשירותי התעסוקה לנוער של העירייה בשנה שעברה.

לפי נתוני רשות הצעירים, המשרות המבוקשות ביותר בקרב בני הנוער הן הדרכה בקייטנות, עבודה בחברות קייטרינג ובמסעדות ומתן שיעורים פרטיים.

ברשות מציינים שההתנהלות מולם מתבצעת באמצעות דף הפייסבוק המאפשר לבני הנוער לקבל שירות אישי. אתר התעסוקה החדש שנפתח כעת דומה בסגנונו לאתר הפופולרי למציאת עבודה Alljobs, והוא כולל גם מידע על הזכויות המגיעות לבני הנוער העובדים. המשרות המוצעות לבני הנוער נבדקות על ידי העירייה, מאומתות מול המעסיקים ולאחר מכן מפוקחות באופן שוטף כדי שזכויות הנוער העובד לא ייפגעו.

נוסף על אתר התעסוקה מפעילה רשות הצעירים מרכז תעסוקה ברחוב מוריה 14, סמוך למרכז הכרמל, שאליו יכולים בני הנוער להגיע כדי להיפגש עם מנהל תחום התעסוקה של המרכז ולקבל ייעוץ אישי לגבי זכויותיהם וליווי מקצועי והכנה לראיונות עבודה. מרכז התעסוקה הוקם על ידי העירייה לפני כארבע שנים כמיזם עירוני ראשון מסוגו בארץ אשר מחבר בין בני נוער למקומות תעסוקה.

ראש העיר יונה יהב: "חיפה היא מודל לטיפול בבני הנוער בחופשת הקיץ, ומרכז התעסוקה שהקימה רשות הצעירים הוא דוגמה לחדשנות ולחשיבה יצירתית למניעת אלימות וונדליזם הנובעים משעמום של בני הנוער בחופש הגדול".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר