ח"כ אראל מרגלית בכנס בחיפה (צילום: דוברות ח"כ מרגלית)
ח"כ אראל מרגלית בכנס בחיפה (צילום: דוברות ח"כ מרגלית)

אראל מרגלית: "ראש הממשלה הפקיר במשך שנים את חיפה"

חבר הכנסת מהמחנה הציוני שמתמודד על ראשות מפלגת העבודה ערך כנס בחירות בחיפה שבו הטיח ביקורת בבנימין נתניהו ובמתמודדים האחרים על התפקיד

פורסם בתאריך: 28.6.17 08:02

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) ערך אתמול (שלישי) כנס תומכים בחיפה לקראת הבחירות לראשות מפלגת העבודה שייערכו ביום שלישי, 4 ביולי.

בכנס, שבו השתתפו עשרות מתושבי חיפה, התייחס מרגלית למצב הזיהום בחיפה ואמר: "יש כאן ראש ממשלה שהפקיר במשך שנים את חיפה. לצערי יש אצלנו מועמדים שאף שיתפו איתו פעולה בתפקידם כשר להגנת הסביבה. בפועל הם היו השרים להגנת נתניהו. בעיית הזיהום המפרץ, ובעיקר מיכל האמוניה, היא בעיה לאומית, וכיו"ר מפלגה יהיה זה אחד מהמאבקים הראשונים שאוביל. במקום להתעסק באמוניה הם מתעסקים בעמונה. אנחנו נשנה את הסדר. את בנימין נתניהו צריך להחליף, לא להצטרף אליו ולא לגנוב איתו סוסים. אני מעולם לא ישבתי איתו, בניגוד למועמדים האחרים, ולכן הבחירה של החברים צריכה להיות ברורה".

באשר לתרומתו לחיפה אמר מרגלית: "ביחד עם ראש העיר יונה יהב הבאנו לכאן את חברת המדיקל אתנה של ג'ונתן בוש, (אחיו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' וו. בוש; ש"מ). זו חברה שמגלגלת 86 מיליארד דולר בשנה, והם באים להקים בחיפה מרכז שיספק 500 מקומות עבודה איכותיים. ככה משנים מציאות, לא באמצעות תוכניות שנמצאות רק על הנייר ובפוסטים בפייסבוק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר