האנדרטה לזכרם של הגולשים החיפאים (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
האנדרטה לזכרם של הגולשים החיפאים (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

נחנך אתר הנצחה לגולשים החיפאים שהלכו לעולמם בטרם עת

האנדרטה, שעליה מתנוסס פסלו של האמן משה זורע שעשוי מאבני בזלת ואשר מציג דולפין שיוצא מתוך "צינור" של גל, נחנכה בטיילת חולדה גורביץ' בבת גלים. היוזמה להקמת אנדרטת הזיכרון נולדה מרעיון של טל אלקיים, חבר עמותת הגלישה בקדור

פורסם בתאריך: 19.9.22 13:27

אתר הנצחה לזכרם של הגולשים החיפאים שהלכו לעולמם בטרם עת נחנך אתמול (ראשון) בטיילת חולדה גורביץ', במעמד ראש העיר עינת קליש רותם, חברי עמותת הגלישה בקדור, הפסל משה זורע, בני משפחה וחברים.

היוזמה להקמת אנדרטת הזיכרון נולדה מרעיון של טל אלקיים, חבר עמותת בקדור, שביקש באמצעותה לחבר את הדור הצעיר של הגולשים לגולשים חיפאים שהלכו לעולמם במהלך השנים בנסיבות שונות ולהוקיר את פעילותם בתחום הספורט הימי. על האנדרטה, שהוצבה מול הים במזח של טיילת בת גלים החדשה על שם חולדה גורביץ', מתנוסס פסלו של האמן משה זורע שעשוי מאבני בזלת.
הפסל מציג דולפין שיוצא מתוך "צינור" של גל.

 

 

דדי צורף, יו"ר עמותת בקדור ואח שכול: "תודה לעיריית חיפה על המאמץ ועל שיתוף הפעולה בהוצאתו אל הפועל של הפרויקט החשוב הזה. העמותה פועלת כמפעל הנצחה ודואגת לחבר את הדור הצעיר לאהבת הים והספורט הימי. האנדרטה מנציחה את הזיקה של תושבי חיפה לגולשים ולים. זהו יום חשוב ומרגש עבורנו".

קליש רותם: "חיפה היא עיר של ספורט, וכל מי שגדל בה קשור בנימי נפשו, בצורה כזו או אחרת, לים. הגולשים החיפאים הם דמויות שמאפיינות את חיפה, והם מגלמים את הרוח החיפאית של אוהבי הספורט הימי. זהו מיזם ראוי שבו שזורים מאפיינים מרכזיים המזוהים עם העיר שלנו – ספורט וים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליאור

    איך ראש העיר והפמלייה נכנסו לטיילת חולדה? דרך חור בגדר? הכל שם חסום ומגודר כבר כמה שנים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר