בניין עיריית חיפה (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
בניין עיריית חיפה (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

העובדים נשלחו הביתה: שביתה בעירייה

הבלגן משתולל: ארגון עובדי עיריית חיפה הכריז לפני שעה קלה על שביתה כללית והורה למנהלי האגפים והמחלקות בעירייה לשלוח את עובדיהם הביתה. בשלב זה, השביתה אינה כוללת את מערכת החינוך ואת המרכז הרפואי בני ציון. יו"ר ארגון העובדים אמנון עידו: "המשא ומתן עם ראש העיר עינת קליש רותם התפוצץ"

פורסם בתאריך: 22.11.22 11:03

פעם ככה ופעם ככה: ארגון עובדי עיריית חיפה הכריז היום (שלישי) לפני שעה קלה על שביתה כללית והודיע למנהלי האגפים והמחלקות בעירייה כי עליהם לשלוח את עובדיהם הביתה. בשלב זה, השביתה אינה כוללת את מערכת החינוך ואת המרכז הרפואי בני ציון.

יו"ר ארגון העובדים אמנון עידו: "אכן שלחנו את כל העובדים הביתה לאחר שהמשא ומתן עם ראש העיר עינת קליש רותם התפוצץ, והעירייה הודיעה כי לא תכבד את ההבנות שנסגרו במסגרת פסק הדין".

מהסתדרות המעו"ף נמסר כי עבודתם של עובדי העירייה הופסקה לאלתר בעקבות פיצוץ במשא ומתן בין ההסתדרות המעו"ף, ארגון העובדים והנהלת העירייה. על פי ועדת חריגים, יפעלו היום שירותי הצלה בחופים, בני ציון והחינוך המיוחד. גם מחר (רביעי) יושבתו כל שירותי העירייה, למעט שירותי ההצלה בחופים, בני ציון והחינוך המיוחד.

 

 

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "אני מאוכזב מהתנהלותה של הנהלת העירייה. לא מצאתי פרטנרים שידאגו לאינטרסים של התושבים, ונראה שפניה של הנהלת העירייה נשואות למאבק בעובדים ובתושבים. כל ניסיון לגשר על הפערים עלו בתוהו. מ"מ ראש העירייה נחשון צוק הסביר כי אין באפשרותו לקיים את פסק הדין ושאין בכוונתה של העיירה לקיים אותו. וכי הוא מסרב לנהל משא ומתן ישיר עם ארגון העובדים. נראה שהנהלת העירייה דבקה באגו, וחשובים לה חזירי הבר יותר מתושבי העיר".

מהנהלת העירייה נמסר: "עיריית חיפה עומדת בהתחייבויותיה ומקיימת את כל חלקיה בהסכם עם הוועד שנחתם בבית המשפט. סעיפים 3 ו-5 בתהליכי ביצוע. סעיף 1 להסדר, שעניינו כינוס ועדת השדרוגים, מתעכב בגלל בחינה מקצועית ומשפטית של נוהגי עבר, שנבחנה ומפורטת בדוח סופי שהכין מבקר העירייה, ובגלל שהעירייה והעומדת בראשה לא יתפשרו על עמידה בדרישות החוק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מני, תושב העיר

    על מי היא תוקעת את העירייה לא הבנתי?
    אני גר במבנה מסוכן שאמרו שיטפלו בו. להגיד לו שיש שביתה?!
    אם זה נכון מה שרשום והיא לא מכבדת פסק דין – בושה!

  2. עידו את עידו

    שני האחים האלה עוד יגמרו את העיר בדרך למטה. אם עוד לא הבנתם, אחד יושב בועד אחד יושב באופוזיציה ומחר#נים על העיר על התושבים על כולנו. ראש עיר תהי חזקה ואל תוותרי

  3. קווקזי

    לכל המטומטמים שמגיבים פה.
    העובדים דור ב' מרווחים שכר מינימום של 29 שח ועובדים קשה.
    בגיל 67 פנסיה של 2200 שקל .נראה אותכם מסכימים לזה.
    ואני תושב העיר משלם גם את כל המיסים.

  4. תושב העיר

    צריך לתבוע אישית את הוועד העברייני הזה שמתנהג בכוחניות על חשבון התושבים כדי לסחוט עוד ועוד תנאים….

  5. מתי טיקטינסקי

    לניר המגיב הראשון אתה טועה התושבים אינם עם ראשת העיריה. תעשה משאל קטן ברחוב ותבין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר