אבי גבאי בפריימריז בחיפה (צילום: בועז כהן)
אבי גבאי בפריימריז בחיפה (צילום: בועז כהן)

מועמדי מפלגת העבודה הגיעו לשכנע בקלפי המרכזית בחיפה (וידאו)

עומר בר לב ביקר את הפעילים שלו בבוקר, ואבי גבאי ואראל מרגלית הגיעו אחרי הצהריים. "רק אני מנצח את עמיר פרץ בסיבוב השני", אמר גבאי ל"כלבו – חיפה והצפון". מרגלית: "יש קרב צמוד ביני לבין עמיר פרץ"

פורסם בתאריך: 4.7.17 20:55

פעילים מכל המחנות במפלגת העבודה התקבצו היום (שלישי) בקלפי המרכזית בחיפה שהוצבה בהיכל הספורט ברוממה כדי לנסות לשכנע את הבאים לבחור במועמד שלהם. מאז הבוקר מתנהלים במפלגה הפריימריז לראשות המפלגה שבהם משתתפים אראל מרגלית, אבי גבאי, עומר בר לב, יצחק הרצוג, עמיר פרץ, פרופ' אבנר בן זקן והוד קרובי. קצת אחרי השעה 18:00 עמד שיעור המצביעים על קצת יותר מ-30 אחוז – עלייה קלה ביחס למערכה הקודמת אבל עדיין פחות מהצפוי, אולי בגלל החום הגדול. המתמודד עומר בר לב הגיע בבוקר לעודד את פעיליו ואילו אבי גבאי ואראל מרגלית הגיע אחרי השעה 17:00.

 

 

"אני חושב שהמצב מצוין. אנשים צריכים להבין שאו הרצוג או אני עולים לסיבוב השני מול עמיר פרץ, ובסיבוב השני רק אני מנצח אותו", אמר גבאי ל"כלבו – חיפה והצפון". מרגלית אמר שלדעתו כל הסקרים טעו: "מה שאנחנו רואים זה קרב צמוד ביני לבין עמיר פרץ". הוא התייחס לשאלות העיתונאים בנוגע לחיפה והוסיף: "לחיפה יש את הפרויקטים הגדולים. היא הופכת למרכז בין לאומי של רפואה דיגיטלית. יחד עם העשייה הפוליטית והחברתית נביא לחיפה בשורה חדשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר