טופס ארנונה
טופס ארנונה

אושר מבצע ההנחות בחובות הארנונה בחיפה

מועצת העיר אישרה בישיבתה אתמול את הצטרפות חיפה למבצע של משרד הפנים המעניק 50 אחוז הנחה על חובות ארנונה עד שנת 2014. הנתון שנחשף לפני ההצבעה: החובות עומדים על שלושה מיליארד שקל

פורסם בתאריך: 5.7.17 08:36

מועצת העיר חיפה אישרה אתמול (שלישי) את הצטרפותה של העירייה למבצע הענק שמנהל משרד הפנים לגביית חובות ארנונה ישנים. לפי מתווה המבצע, בעל נכס מכל סוג, למגורים או לעסקים, שצבר חובות ארנונה לעירייה לאורך כמה שנים יוכל לזכות בהנחה של 50 אחוז על כלל חובות הארנונה שצבר עד לסוף שנת 2014, וזאת בתנאי ששילם את מלוא חובות הארנונה שלו לשנים 2015 ו-2016.

בעד אישור הצטרפותה של העירייה למבצע הצביעו 12 חברי מועצה, ואף חבר מועצה לא התנגד ולא נמנע. לא זו בלבד שהנושא הוכרע בנוכחות דלילה של חברי המועצה, גם אף אחד מבין 12 הנוכחים לא התבטא בנושא שהועבר מיד להצבעה ללא דיון.

במכתב שהעביר גזבר העירייה ג'אקי ואקים לחברי המועצה לפני הדיון צוין כי סך חובות הארנונה לעירייה עד לסוף שנת 2014 מסתכם בשלושה מיליארד שקל (כולל חיובי פיגורים). משמעות הנתון היא שמימוש מלא של המבצע יוסיף לקופת העירייה 1.5 מיליארד שקל.

בהחלטתה אתמול אישרה המועצה למעשה את החלטת ועדת הכספים העירונית בישיבתה ב-11 ביוני, שבה הציע חבר המועצה אריה בליטנטל לפנות לבעלי החוב בפניות פרטניות וליידע אותם לגבי קיום המבצע, וגזבר העירייה השיב לו כי "הנושא ייבדק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר