הסקייטפארק בפארק הכט (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הסקייטפארק בפארק הכט (צילום: דוברות עיריית חיפה)

גם בקרית חיים רוצים סקייטפארק

חבר מועצת העיר אלי בן דיין, שמתגורר בקרית חיים, מבקש מראש העיר עינת קליש רותם להקים סקייטפארק בקריה ולחבר את הטיילת לקרית ים. בן דיין: "הפארק יהווה אטרקציה למשפחות ויעודד פעילות ספורטיבית מבורכת לילדים. כך ראש העיר סוף סוף תוכל להגיד שהיא עשתה משהו לטובת ילדי קרית חיים"

פורסם בתאריך: 25.12.22 07:55

חבר מועצת העיר אלי בן דיין (הליכוד) מבקש מראש העיר עינת קליש רותם להקים סקייטפארק בקרית חיים ולחבר את הטיילת לקרית ים. את היוזמה הוא מבקש לעגן בהצעת החלטה שהוא הגיש למועצה.

"לפני מספר שנים הוקם פארק הכט לאורך כביש החוף", כתב בן דיין שמתגורר בקרית חיים לראש העיר, "הפארק שוכן סמוך לים ומהווה מוקד משיכה לפעילות לתושבי העיר. הפארק שנפרש לאורך כארבעה ק"מ מכיל פארק משחקים, טיילת להליכה ולרכיבה, מדשאות, מגרש משחקים ומתחם סקייטפארק המשמש ילדים, בני נוער ואף מבוגרים. לדאבוני הרב, במשך כל הקדנציה הנוכחית לא הבאת ולו פעם אחת יוזמה לפיתוח קרית חיים. סיסמאות רבות פיזרת למכביר, לרבות הסיסמה המיתולוגית 'אהפוך את קרית חיים לפנינה. אז גברתי, קרית חיים ותושביה הם אכן פנינה, אך את בחרת להתעלם מאיתנו. במהלך הקדנציה יזמנו חיבור לטיילת מקרית ים לחוף נאות – יוזמה שדחית על הסף תוך התעלמות לחלוטין מהצורך ומההשקעה היחסית קטנה, אשר באופן ברור גם היתה יוצרת רצף וגם מאפשרת לתושבי קרית חיים וקרית שמואל המשך טבעי לטיילת. כיום המצב הוא עגום. במקביל לפיתוח הטיילת ומתוך רצון לייצר פעילות גם לתושבים שאת כנראה רואה בהם כ'חצר אחורית', קיים אזור לא מפותח שניתן להכשיר אותו ולהקים בו סייקטפארק שישמש לפעילות לילדים ולבני נוער".

 

 

בן דיין מבקש כי מועצת העיר תצביע על אישור תקציב פיתוח לחיבור טיילת חוף נאות לטיילת של קרית ים ולתכנון הקמת סקייטפארק באזור הטיילת, לרבות הערכת עלות, לוחות זמנים לביצוע והבאת התקציב להקמת סקייטפארק תוך חודש מאישור המועצה לאישורה של ועדת הכספים.

בן דיין אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "באחד מימי סוף השבוע, בני הצעיר גבע בן ה-6 הלך לרכוב על הקורקינט שלו בסקייטפארק בטיילת הכט. הוא הלך לשם עם סבא שלו וסיר שהיה לו כיף גדול. באותו סוף שבוע נסעתי איתו בבוקר לסקייטפארק, והיו בו עשרות ילדים ובני נוער שגם עושים פעילות ספורטיבית וגם נהנים. במשך שעתיים הסתכלתי על הילדים נהנים וחשבתי לעצמי 'למה לנו בקרית חיים אין לנו מקום כזה? שטח יש, תקציב ניתן להביא, ורק צריך שיתוף פעולה ונכונות. הפארק יהווה אטרקציה למשפחות ויעודד פעילות ספורטיבית מבורכת לילדים. אין ספק שבנייה של הפארק והמשך הטיילת – נושא שכבר עלה במועצת העיר – ישדרגו את החוויה בחוף הים ובכלל. כשהסקייטפארק ייבנה, יש לקחת את זה צעד קדימה ולשלב פעילות של בית היינה או בית נגלר כחלק מהפעילות. אלפי ילדים ובני נוער ייהנו מכך. עכשיו הכדור, או למעשה הסקייטבורד, בידיים של קליש רותם. כך היא סוף סוף תוכל להגיד שהיא עשתה משהו לטובת ילדי קרית חיים וקרית שמואל. כשנפגשתי עם ילדים והעליתי בפניהם את הרעיון, אחד מהם אמר לי 'הלוואי שיבנו גם לנו כזה'".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר