תינוק ברכב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
תינוק ברכב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שת"פ להעלאת המודעות למניעה של שכחת ילדים ברכב

מרכז הקניות ביג צ'ק פוסט וארגון בטרם לבטיחות ילדים יוצאים בפרויקט פייסבוק שבמסגרתו תתקיים תחרות סלוגנים להעלאת המודעות למניעת שכחת ילדים ברכב

פורסם בתאריך: 11.7.17 10:47

מרכז הקניות ביג צ'ק פוסט וארגון בטרם לבטיחות ילדים יוצאים בפרויקט להעלאת המודעות למניעה של שכחת ילדים ברכב. שיתוף הפעולה יתקיים בחודשים יולי ואוגוסט, ובמסגרת זו יוצאת קבוצת ביג בקמפיין פייסבוק שיקיים תחרות סלוגנים להעלאת המודעות למניעת שכחת ילדים ברכב. הסלוגן הזוכה ילווה את הקמפיין ומחברו יקבל 1,000 שקל לקניות במתחמי ביג.

בנוסף תקדם קבוצת ביג תכנים של בטיחות ילדים במסגרת הופעות והצגות ילדים שיתקיימו במרכזיה בחודשי הקיץ ותקים קיר צילום אשר מעביר את המסר למניעת שכחת ילדים ברכב.

מנכ"ל ביג צ'ק פוסט דרור עמרן: "שכחת ילדים ברכב הפכה לצערנו לתופעה שחוזרת על עצמה, ולכן החלטנו לפעול כדי להגביר את המודעות לעניין ולהילחם בתופעה. חברנו לארגון בטרם באופן שיעלה את המודעות לנושא חשוב זה וייצור מעורבות של הקהל הרחב הן בקמפיין פייסבוק והן בקידום תכנים בפעילויות בקיץ שלנו, ואולי ביחד נצליח למגר את התופעה".

סמנכ"לית ארגון בטרם גלית גלעד: "תופעת השכחה של ילדים ברכב גבתה את חייהם של ילדים רבים בישראל, ועלינו לעשות כל מאמץ כחברה כדי למנוע זאת. הדבר עלול לקרות לכל אחד מאיתנו ברגע של עייפות ופיזור דעת או כשאנחנו עוברים לעשות פעולות באוטומט. על ההורים לוודא כי בכל יציאה מהרכב ובטרם נעילתו, הרכב ריק מנוסעים. לעולם אל תשאירו ילד צעיר ברכב סגור, גם לא לדקה וגם לא עם חלון קצת פתוח. חום קיצוני משפיע על תינוקות ועל פעוטות במהירות רבה ובצורה חמורה מכיוון שטמפרטורת הגוף שלהם עלולה לעלות במהירות".

מנתוני ארגון בטרם עולה כי משנת 2008 אירעו 482 מקרים של השארת ילדים לבד ברכב או של הילכדות ברכב, שבהם היו מעורבים 543 ילדים. 25 מהמקרים הללו הסתיימו במות הילד. בשנת 2016 אירעו שבעה מקרי תמותה כתוצאה משכחת ילדים ברכב ובשנת 2017 אירע מקרה תמותה אחד. קבוצת הגיל הבולטת היא של תינוקות ופעוטות בני 3-0 (77 אחוז מכלל המעורבים בהיפגעות), כאשר מקרים של פעוטות עד גיל שנתיים היוו 42 אחוז מכלל המקרים. כ-60 אחוז מהמקרים שדווחו אירעו בחודשים מאי-ספטמבר שהם החודשים החמים בשנה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר