יונה יהב וסגן יו"ר הפרלמנט הסיני שיאנגבפינגצ'ו (צילום: ראובן כהן)
יונה יהב וסגן יו"ר הפרלמנט הסיני שיאנגבפינגצ'ו (צילום: ראובן כהן)

משלחת של אנשי ממשל מסין ביקרה בחיפה

לרגל 25 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לסין הגיעה לחיפה משלחת של 23 אנשי ממשל מבייג'ין, בראשות סגן יו"ר הפרלמנט הסיני, כדי לבחון דרכים לחיזוק הקשרים בין חיפה לסין

פורסם בתאריך: 12.7.17 17:08

השנה מציינים בישראל ובסין 25 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות, ולרגל המאורע ביקרה השבוע בחיפה משלחת של 23 אנשי ממשל מבייג'ין, בראשות סגן יו"ר הפרלמנט הסיני שיאנגבפינגצ'ו. מטרת הביקור היתה לבחון דרכים לחיזוק הקשרים בין חיפה לסין.

לחיפה ברית ערים תאומות עם לא פחות מארבע ערים בסין, שהוותיקה בהן היא הברית עם העיר שנחאי שנחתמה לפני כ-20 שנה. במסגרת זאת מקיימות חיפה ועריה התאומות שיתופי פעולה רבים בתחומי ההשכלה, התיירות והמדע. שיתוף פעולה משמעותי ביותר בין חיפה לסין מתקיים בתחום התשתיות, ובמסגרת זאת בולטים פרויקט מנהרות הכרמל, המהוות נתיב מעבר מרכזי לחציית העיר ואשר נחפרו ובוצעו באמצעות חברה מסין, ופרויקט נמל המפרץ החדש, אשר הולך ומוקם על ידי חברה סינית.

ראש העיר חיפה יונה יהב: "חיפה נמצאת בחוד החנית של הקשר שבין ישראל לסין. אנו מעוניינים מאוד לחזק את הקשרים עם סין בכל התחומים, ובדגש על תחומי ההייטק וההשכלה הגבוהה. הפוטנציאל הטמון בחיזוק הקשרים בין חיפה לסין עשוי להשפיע באופן דרמטי על הכלכלה והחברה בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר