שוק הפשפשים
שוק הפשפשים

העירייה מספקת שירותים ליריד שוק הפשפשים – שפועל ללא רישיון עסק

גורמים במינהל התפעול העירוני פנו למנכ"ל עיריית חיפה ניר מריאש בדרישה להתערבותו הדחופה לנוכח העובדה כי זה שנה וחצי פועל יריד סוף השבוע בשוק הפשפשים ללא רישיון עסק. ולמרות שאת הרישיון אמורה להנפיק העירייה, היא מעסיקה פקחים, מאבטחים ועובדי ניקיון לצורך הפעלת היריד

פורסם בתאריך: 15.3.23 07:57

חלם: עיריית חיפה נותנת חסות לעסק שפועל ללא רישיון. מדי סוף שבוע מתקיים בשוק הפשפשים בעיר התחתית יריד שמושך אליו מבקרים רבים, אשר פוקדים את המקום בשל האווירה הפסטורלית ושכיות החמדה שמציעים הרוכלים למכירה. העירייה מספקת שירותים ליריד, אך כעת מתברר שהוא פועל ללא רישיון.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי גורמים במינהל התפעול העירוני פנו למנכ"ל העירייה החדש ניר מריאש בדרישה להתערבותו הדחופה לנוכח העובדה כי זה שנה וחצי פועל היריד ללא רישיון עסק. ואם לא די בכך, למרות שאת הרישיון אמורה להנפיק העירייה, היא מעסיקה פקחים, מאבטחים ועובדי ניקיון לצורך הפעלתו של היריד.

 

 

במינהל התפעול מספרים כי כבר לפני כשנה וחצי הם התריעו בפני ראש העיר עינת קליש רותם על עצם נתינת חסות ליריד באמצעות העסקת מאבטחים, פקחים ועובדי ניקיון לעסק שלמעשה אינו חוקי. לאחרונה גם התקבלה תלונה באגף לפניות הציבור בעירייה מגורמים שפועלים ביריד על דרך התנהלותם של הדברים בשוק.

אותם גורמים אומרים עוד כי לאחרונה התריע המינהל בפני הנהלת העירייה על פעילותו של היריד ללא רישיון, וכי עמדתו של ראש מינהל התפעול אוהד דורפמן היא שלא ניתן לאפשר את המשך קיומו של היריד במתכונתו הנוכחית וללא רישיון עסק, ושגורמי האכיפה חייבים לנקוט הליכים באופן מיידי, כפי שנהוג מול עסקים הפועלים ללא רישיון עסק.

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. פיגי

    מה הקשר לחוק? יפנו לבג"ץ הם קובעים את החוקים מחדש.

  2. אתיקה

    אחד מהכללים הידועים בכללי האתיקה שאין ליצור אפליה כמו אכיפה בררנית או אפליה למתן פעילות בלי רישיון עסק צריך לשאול באיזה שלב נמצאת האכיפה המשפטית של המחלקה המשפטית

  3. אייל

    ההתנהלות ההזויה של עיריית חיפה כבר לא מפתיעה אף אחד לא את התושבים, הסוחרים ובעלי עסקים ולא גורמי אכיפת החוק האחרים. בעירייה קרקס מוחלט.
    זה או שיבוא מישהו לנהל את העירייה כמו שצריך עם נסיון ניהולי וארגוני וקידום חדשנות 7סדר ונקיון או שחיפה תיהרס ותידעך עוד ועוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר