אליה קוסקאס (צילום מתוך דף הפייסבוק שלה)
אליה קוסקאס (צילום מתוך דף הפייסבוק שלה)

אליה קוסקאס, בתה של מעצבת האופנה נירית חביב, נפטרה בנסיבות טרגיות

אבל בקריות: אליה (רשל) קוסקאס, בתה הבכורה של המעצבת הקרייתית נירית חביב, הלכה לעולמה בנסיבות טרגיות. מאות הגיעו לבית העלמין בנהריה כדי לחזק את המשפחה ההמומה. אשת החברה והמעצבת ליאת אוטמזגין: "אליקוש, ילדה מהממת שלנו, אין מילים לכאב, לטרגדיה, לאסון ולעצב שהשארת בכולנו"

פורסם בתאריך: 16.3.23 19:43

אבל כבד ותדהמה היכו במוצאי שבת את מעצבת האופנה הקרייתית נירית חביב בעקבות מותה של בתה הבכורה אליה (רשל) קוסקאס בנסיבות טרגיות. 

חביב, אחת מהדמויות היותר מוכרות בקריות, היתה בעלת סלון כלות ושמלות ערב הנושא את שמה בצומת מוצרט. היא התחתנה עם לוסיין קוסקאס, יהודי שחי בפריז, ולפני כ-30 שנה הם הפכו להורים לאליה. בשנים הראשונות לחייה נדדו הבת והאם בין הבית בפריז לנהריה, שם מתגוררת סבתה של אליה, עד לגירושי ההורים. כמה שנים מאוחר יותר נישאה חביב בשנית, ולפני 20 שנה ילדה בן שמשרת כעת בצה"ל.

 

 

נירית חביב ואליה קוסקאס (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של נירית חביב)

נירית חביב ואליה קוסקאס (צילום מתוך דף הפייסבוק של נירית חביב)

 

 

אליה, שבלטה ביופייה, סיימה בהצטיינות את לימודי ההוראה במכללה האקדמית גורדון ונישאה לבחיר לבה, אך זמן קצר לאחר מכן עלו היחסים על שרטון והיא התגרשה. בשבת ביקרו חביב ושני ילדיה את אמה בנהריה. אליה יצאה לעשן, ומשבוששה לחזור יצא אחיה לחדר המדרגות, שם מצא אותה, אך כבר לא ניתן היה להצילה.

ההלוויה נערכה ביום שני בערב בנוכחותם של מאות אנשים שהגיעו לבית העלמין בנהריה כדי לחזק את המשפחה ההמומה. אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי העלתה פוסט מרגש בדף הפייסבוק שלה, שבו כתבה שלבה ולבן של כל חברותיה של האם נשבר לרסיסים, ותיארה את העצב הכבד שנפל עליהן למשמע הידיעה על מותה של אליה.

אשת החברה והמעצבת ליאת אוטמזגין כתבה אף היא פוסט מרגש ונתנה לו את כותרת "הילדה הכי יפה בגן". וכך היא כתבה: "ניריתה שלי, כשאמרת היום הילדה הכי יפה בגן, בהחלט צדקת. אליקוש הייתי קוראת לך, אצלי תמיד תישארי אותה ילדה בת 11, קופצת בסלון ביתך בצחוק מתגלגל, כשאמא נירית היתה מצחיקה אותך, בכותונת הוורודה, מלאת שמחת חיים ורצון לטרוף את העולם. גדלת וישר טרפת את התארים בחינוך ילדים. כל ילד או ילדה לא יכלו להיות אדישים בקרבתך, וישר נפלו לקסמייך. אמך שאהבה אותך בלי סוף ונשמה כל נשימה שלך, טובה או פחות, היתה הופכת ללביאה אם רק מישהו פוגע בך, או סתם כשאת צריכה אותה לידך. אליקוש, ילדה מהממת שלנו, אין מילים לכאב, לטרגדיה, לאסון ולעצב שהשארת בכולנו, לאמא שלך בפרט, ולאביך המסור לילדתו. נוחי על משכבך, ילדה יפה, שאלוהים ייתן לך את שלוותך, ובעזרת השם ייתן לאמך האוהבת כוח לחיות לצד חסרונך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר