אמיר פיי גוטמן (צילום: דודו בכר)
אמיר פיי גוטמן (צילום: דודו בכר)

אמיר פיי גוטמן הועבר לטיפול נמרץ נשימתי (וידאו)

פיי גוטמן, בן 41, טבע דרומית לחוף נוה ים והובהל לבית החולים. לטענת המשטרה, הזמר, אחייניתו כבת 5 וחברת משפחה נכנסו לשחות בים, וגל סחף אותם. גולשים הצילו את הבנות, פיי גוטמן נמשה מהמים על ידי אדם אחר

פורסם בתאריך: 22.7.17 14:52

הזמר אמיר פיי גוטמן, בן 41, טבע היום (שבת) בחוף ים לא מוכרז כשני ק"מ דרומית לעתלית והובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאבקים הרופאים על חייו.

מנהל חדר המיון ברמב"ם פרופ' ירון בר לביא עדכן בשעה 18:15 כי מצבו של פיי גוטמן מוגדר קשה והוא אינו יציב, אם כי הוא מגיב לטיפול. בר לביא הביע תקווה שמצבו ישתפר. לדבריו, פיי גוטמן היה זמן ממושך ללא דופק, אבל בבית החולים הצליחו להחזיר את הדופק. הוא טופל במשך שעתיים בחדר ההלם ואחר כך הועבר למחלקת טיפול נמרץ נשימתי שבה הוא מורדם ומונשם. עוד הוסיף בר לביא כי ב-48 השעות הקרובות יהיה קשה להעריך את סיכוייו של פיי גוטמן לחיות ומה הנזק שנגרם לו, וכי לאחר מכן ניתן יהיה למסור מידע מדויק יותר.

על נסיבות הטביעה נמסר מדוברות משטרת מחוז חוף: "לאחר גביית עדויות על ידי חוקרי המשטרה עולה כי פיי גוטמן, אחייניתו כבת 5 וחברת משפחה נכנסו לשחות בים בחוף שאינו מוכרז. גל סחף את השלושה, וחבורה של גולשים הספיקה להציל את הבנות. פיי גוטמן אותר ונמשה מהמים על ידי אדם אחר".

 

,

 

הפראמדיקים של מד"א אסף דיין ומרק קוזמנקוב: "כשהגענו למקום ראינו על קו המים גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו על החוף משו אותו מהמים וביצעו פעולות החייאה בסיסיות. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים הנשמה, מתן שוקים חשמליים וטיפול תרופתי. לאחר טיפול בשטח העלינו אותו ליחידת טיפול נמרץ ופינינו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים, שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו".

 

מנהל מחלקת המיון ברמב"ם פרופ' ירון בר לביא מעדכן במצבו של אמיר פיי גוטמן (צילום: בועז כהן)

מנהל מחלקת המיון ברמב"ם פרופ' ירון בר לביא מעדכן במצבו של אמיר פיי גוטמן (צילום: בועז כהן)

 

מקורבים לפיי גוטמן מספרים כי הוא שהה בחוף מאז אתמול (שישי) ביחד עם כ-30 חברים קרובים ובני משחה וחגג איתם שנה לקבלת הבשורה שהוא אינו חולה בסרטן. בחוף היה גם צוות צילום של תוכנית הריאליטי "מחוברים" שבה פיי גוטמן משתתף.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גלית

    מפחיד כמה המוות רודף אחריו.
    מקווה שגם הפעם הוא יצליח להתחמק ממנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר