חנוכת נקודת השיטור הקהילתי בחליסה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
חנוכת נקודת השיטור הקהילתי בחליסה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

נחנכה נקודת שיטור בשכונת חליסה

בשכונת חליסה נחנכה נקודת שיטור קהילתי שתאויש על ידי שוטר קהילתי מתחנת חיפה. מעיריית חיפה נמסר: "פתיחת הנקודה מהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה ההדוק בין העירייה למשטרה במטרה להעלות את תחושת הביטחון האישי של התושבים ולייעל את השירותים הניתנים על ידי המשטרה לתושבי השכונות"

פורסם בתאריך: 12.6.23 12:53

נקודת שיטור קהילתי נחנכה היום (שני) בשכונת חליסה. מעיריית חיפה נמסר כי "נקודת השיטור הקהילתי תשמש נקודת קצה של תחנת משטרת חיפה, ופתיחתה מהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה ההדוק שאותו מקיימת העירייה עם המשטרה במטרה להעלות את תחושת הביטחון האישי של התושבים ולייעל את השירותים הניתנים על ידי המשטרה לתושבי השכונות".

בטקס חנוכת הנקודה, שתאויש על ידי שוטר קהילתי מתחנה חיפה השתתפו מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר, מפקד תחנת חיפה סנ"צ חיים אזרד, ראש העיר עינת קליש רותם, מנכ"ל העירייה ניר מריאש, ראש מינהל התפעול בעירייה אוהד דורפמן ומנהל אגף הביטחון העירוני יאיר זילברמן.

מפקד מרחב כרמל נצ"מ אלי מגן: "קיימת חשיבות רבה לפתיחת נקודת שיטור קהילתי שתפעל מול התושבים, תיתן מענה אפקטיבי לפתרון בעיות, תשפר את השירות ותצמצם תופעות פשיעה באזור. חניכת הנקודה היא חלק אינטגרלי מהטיפול באלימות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חי

    מצוין!, אבל מי ימלא אותם?, הרבה שוטרים, לצערי הרב! עוזבים את המשטרה……

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר