חברת החשמל פתחה מחדש את מרכז השירות ללקוחות המעדיפים שירות פרונטלי

חברת החשמל פתחה מחדש את מרכז השירות בבניין חברת החשמל בגשר פז, לרווחת לקוחות החברה תושבי חיפה והסביבה. יינתנו בו שירותים מגוונים ומענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים. מנכ"ל החברה: "מרכז השירות נפתח למי שאינו נגיש לאמצעי תקשורת דיגיטליים והוא יוכל להיפגש ישירות עם נציג שירות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי"

פורסם בתאריך: 15.8.23 16:20

חברת החשמל פתחה מחדש את מרכז השירות וקבלת הקהל ללקוחות המעדיפים שירות פרונטלי. מרכז השירות נועד להקל על תושבי חיפה והסביבה, ויפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 14:30-08:00 בבניין חברת החשמל בגשר פז, הנמצא ברחוב החשמל 19, חיפה.

במרכז השירות יינתנו שירותים מגוונים הכוללים החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם, שירות בנושא הזמנות, בדיקות מתקן ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר: "מדיניות השירות שאני מוביל נועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים, בעיקר בפריפריה, על מנת לספק להם את מלא השירותים. במסגרת זאת נפתחים סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שירות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. השירות לתושבים ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך מושקעים בו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר