כנס הסייבר (צילום: גל צברי)
כנס הסייבר (צילום: גל צברי)

דיונים על ההגנות מפני התקפות סייבר – בחוף דדו

השבוע התכנסה צמרת הסייבר הישראלי בחיפה כדי לדון באפשרות של התקפות עתידיות של האקרים על בתי חולים בארץ ועל מכשור רפואי מתקדם

פורסם בתאריך: 2.8.17 10:15

השבוע התכנסה צמרת הסייבר הישראלי בחוף דדו בחיפה כדי לדון באפשרות של התקפות עתידיות של האקרים על בתי חולים בארץ ועל מכשור רפואי מתקדם. האירוע נערך כחלק מקידומה של חיפה כזירת חדשנות ברפואה, והגיעו אליו כ-120 משתתפים, ובהם אנשי רפואה, תעשייה ויזמות. האירוע נערך ביוזמת החברות BeWell ו-In-Vent והחברה הכלכלית לחיפה.

באירוע נערכו הרצאות קצרות בסגנון TED שבמסגרתן נשא כל דובר הרצאה של שבע דקות, ולאחריה התפצל הקהל לשולחנות עגולים. בין הדוברים הבולטים היה מנכ"ל מרכז החדשנות והמצוינות לתחום הסייבר באינטל ישראל יעקב מנדל, שהציג את המגמות בתחום וסיפר כיצד נערכים בעולם להתקפות סייבר. דוברים נוספים היו ישי ורטהיימר, ראש מחלקת אבטחה ושותף במשרד רו"ח סומך חייקין; טל סרוסקי, מנהל מוצר בחברת סיסקו; ודורון סיוון, מנכ"ל חברת Cronus Cyber החיפאית.

 

יעקב מנדל בכנס הסייבר (צילום: גל צברי)

מנכ"ל מרכז החדשנות והמצוינות לתחום הסייבר באינטל יעקב מנדל בכנס (צילום: גל צברי)

 

האירוע נערך בהמשך למתקפת הסייבר חסרת התקדים שהתרחשה לפני כחודשיים ושיתקה את בתי החולים בבריטניה. אך בעוד שהאקרים שפרצו למערכת הבריאות הבריטית דרשו כופר כספי, החשש בישראל הוא מפני מתקפת סייבר על בתי חולים מצדם של גורמי טרור. בסוף חודש יוני פרסמה הרשות להגנת הסייבר כי סוכלו ניסיונות לתקוף מחשבים בבתי חולים בצפון הארץ.

גלית מרטולוביץ', (27) סטודנטית שנה שישית לרפואה, שהגיעה לכנס: "אנחנו לומדים המון באקדמיה, אבל התחום של הגנת מידע ואיומי סייבר הוא חדש לי לחלוטין. שמעתי מקולגה על הכנס ופשוט הגעתי. כיף שיש אירוע כזה בחיפה, קרוב לבית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר