סגן אלינה פרבוסודובה ז"ל (צילום מתוך חשבון האינסטגרם שלה))
סגן אלינה פרבוסודובה ז"ל (צילום מתוך חשבון האינסטגרם שלה))

"תמיד נזכור אותה עם פני המלאך שלה"

הותר לפרסום: סגן אלינה פרבוסודובה ז"ל, בת 23 מחיפה, קצינה במחוז דרום בפיקוד העורף, נרצחה בהתקפת מחבלים של החמאס ביום שבת - כך הותר הערב (שני) לפרסום. אמילי מוש, חברת ילדות: "דרך העיניים שלה רואים שכל הטוב שבעולם נמצא שם"

פורסם בתאריך: 9.10.23 20:48

סגן אלינה פרבוסודובה ז"ל, בת 23 מחיפה, קצינה במחוז דרום בפיקוד העורף, נרצחה בבסיסה בהתקפת מחבלים של החמאס ביום שבת – כך הותר הערב (שני) לפרסום. חבריה לבסיס מספרים שהיא נלחמה עד הרגע האחרון ושמרה על קור רוח.

אמילי מוש היא חברת ילדות של אלינה. השתיים עשו מסלול דומה – למדו ביחד בחטיבה ובתיכון אליאנס, ואחרי שמוש סיימה את שירותה בצה"ל הן עברו לבאר שבע. אמילי בגלל לימודים, אלינה בגלל הצבא. "היא היתה הילדה הג'ינג'ית הכי מיוחדת שיש", מספרת מוש, "חברת אמת, תלמידה מצטיינת, אין משהו רע להגיד עליה. היא תמיד שאפה הכי גבוה שיש. אלינה התגייסה כלוחמת לחילוץ והצלה, יצאה משם למסלול מ"כים ובהמשך לקצונה, וביצעה תפקידים רבים בשטח או במטה".

לדבריה, "אלינה היא הלב הכי טהור שקיים. כל מי שהכיר אותה היא מיד נכנסה לו ללב. תמיד היתה עם חיוך, תמיד שמחה, תמיד היה על מה לדבר איתה. הלב פשוט מסרב להאמין. היא היתה ילדה טהורה עם כוונות טובות, שדרך העיניים שלה רואים שכל הטוב שבעולם נמצא שם. היא תמיד קיבלה את כולם בחום ובהבנה, תמיד נלחמה עד הסוף לצד הצדק, רק שעכשיו המילים 'עד הסוף' קיבלו משמעות חדשה. אין מספיק מילים שיתארו את גודל הכאב והצער שמשפחתה וחבריה חווים ברגעים כאלה, תמיד נזכור אותה עם החיוך הכי יפה ועם פני המלאך שלה".

 

אלינה פרבוסודובה ז"ל (משמאל) ואמילי מוש

אלינה פרבוסודובה ז"ל (משמאל) ואמילי מוש

 

 

מיכל פרדמן, חברה קרובה של פרבוסודובה: "את אלינה הכרתי בכיתה ז' בבית הספר אליאנס. לאורך השנים הכרתי בחורה מהממת מבפנים ומבחוץ. מלאה בחלומות להגשים ויעדים שהיא הציבה לעצמה בכל תחום שבו רק נגעה. בחורה שרק נתנה מעצמה ורצתה לפרוח ולהתפתח. באלינה ראיתי קסם שאין הרבה כמוהו, משהו ייחודי וטהור. אלינה אהבה את החיים, את הטבע ואת הנוף הישראלי. בחורה אחראית, חרוצה וטובת לב שהתגייסה לשירות קרבי כחיילת בחילוץ והצלה של פיקוד העורף. היא סיימה מצטיינת בטירונות, התקדמה למפקדת כיתה ויצאה גם לקצונה. היא נפלה בעת מילוי תפקידה, הותירה אחריה משפחה, בן זוג וחברים שכבר מתגעגעים. יהי זכרה ברוך".

רז בלבן, בן זוגה של פרבוסודובה, כתב: "אלינה היקרה, היית בנאדם מדהים. מהרגע הראשון שראיתי אותך התאהבתי. דיברנו על חלומות, שאיפות, עתיד. כשסיפרו לי נשברתי. אני כעת אדם שבור".

פרבוסודובה השאירה אחריה אם אולגה ואח קטן דניאל. הלווייתה תתקיים מחר (שלישי), בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי חיפה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר