עובדי חברת החשמל (צילום: חברת החשמל)
עובדי חברת החשמל (צילום: חברת החשמל)

בגלל המלחמה: חברת החשמל לא תנתק חשמל לחייבים

חברת החשמל והרשות לחשמל הודיעו על שורה של הקלות, שהמרכזית שבהן היא הימנעות מפעולות אכיפה וגבייה. ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש תתאפשר קבלת קוד חירום, וללקוחות ביתיים שמתקשים בתשלום חשבונות החשמל יוצעו הסדרי תשלום מקלים

פורסם בתאריך: 16.10.23 15:26

בעקבות המלחמה הודיעו חברת החשמל והרשות לחשמל על שורת הקלות ללקוחות החברה, שהמרכזית שבהן היא הימנעות מפעולות אכיפה וגבייה ואי ניתוק החשמל ללקוחות חייבים.

הקלות נוספות: ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש (מת"מ) אשר אין באפשרותם לרכוש קודי הפעלה תתאפשר קבלת קוד חירום במוקדי השירות 103; החברה תאפשר ללקוחות ביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל הסדרי תשלום מקלים ללא ריביות; תבוצע דחייה של 30 ימים בתשלום חשבון החשמל ללקוחות שפונו מיישובים בהתאם להוראת פיקוד העורף ודחייה של 60 יום מהמועד האחרון לתשלום למחלקי חשמל היסטוריים באזור עוטף עזה.

 

 

מחברת החשמל נמסר כי חרף המצב הביטחוני ומתוך הכרה בצרכי הלקוחות, חלק ממרכזי השירות פתוחים לקבלת קהל (יש להתעדכן באתר החברה).

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר: "לאור המצב הביטחוני החלטנו, ביחד עם רשות החשמל, על שורת הקלות מתוך התחשבות ורצון להקל על לקוחות החברה.
מאז פרוץ הלוחמה עובדי חברת החשמל פועלים מסביב לשעון לתיקון כל הנזקים הנגרמים לרשתות החשמל, במקרים רבים תחת מטחי טילים ורקטות בלתי פוסקים, על מנת להשיב את אספקת החשמל לתושבים. אנחנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מייחלים לחזרת הנעדרים והחטופים, מאחלים החלמה שלמה לפצועים ומחזקים את ידי צה"ל, כוחות הביטחון ואזרחי ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר