ממ"ד (צילום: חגית הורנשטיין)
ממ"ד (צילום: חגית הורנשטיין)

מינהל ההנדסה הקים מוקד לקידום בקשות לממ"דים

המוקד נותן מידע לתושבים ולאנשי מקצוע על התנאים הדרושים להוצאת היתרי בנייה להקמת מרחבים מוגנים ולחדרים משופרי מיגון. כמו כן מסייע המוקד לעורכי הבקשות בשחרור חסמים הנובעים ממורכבות ההליך הנדרש על פי חוק, בטיפול בהתנגדויות שכנים ועוד

פורסם בתאריך: 26.10.23 08:58

בשל המצב הביטחוני ופניות רבות של תושבים שמבקשים להוציא היתר להקמת ממ"דים לצורך שיפור המיגון הביתי, מינהל ההנדסה בעיריית חיפה הקים מוקד מידע וסיוע בעניין.

המוקד, שפועל בימים ראשון-חמישי, בשעות 15:00-9:00, נותן מידע לתושבים ולאנשי מקצוע על התנאים הדרושים להוצאת היתרי בנייה להקמת מרחבים מוגנים ולחדרים משופרי מיגון. כמו כן מסייע המוקד לעורכי הבקשות בשחרור חסמים הנובעים ממורכבות ההליך הנדרש על פי חוק, בטיפול בהתנגדויות שכנים ועוד. המוקד פועל בטלפון מס' 04-8356138.

במקביל תכנס העירייה ישיבה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לצורך אישור בקשות להיתרים שהתנאים לאישורן הושלמו, ודיון והכרעה בהתנגדויות שהוגשו לבקשות אלה. בישיבה זו לא יידונו בקשות לתמ"א 38. להנחיות להקמת מרחב מוגן באתר עיריית חיפה לחצו כאן.

ראש העיר עינת קליש רותם: "מדובר בנדבך נוסף בעבודה המשותפת שלנו עם פיקוד העורף להעלאת המוכנות של העיר למתקפת טילים. נעשה את המירב על מנת להתחשב בשכנים לנכס, אך הצורך הוא ברור לכולם ואנו פועלים בהתאם לצו השעה המחייב מתן עדיפות לאישור בקשות למיגון המרחב הביתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר