הטורניר לזכר אלעד רם (צילום: אלה אהרונוב)
הטורניר לזכר אלעד רם (צילום: אלה אהרונוב)

טורניר כדורסל לזכר אלעד רם נערך בנוה שאנן

11 שנים אחרי נפילתו של רם במלחמת לבנון השנייה יזמו חברו לספסל הלימודים עו"ד טל שדה ומאמן הפועל נוה שאנן בכדורסל שמעון חן טורניר לזכרו. "חשוב שזה נערך בשכונה שבה גדל", אמרה אשתו גלית רם

פורסם בתאריך: 7.8.17 09:32

אתמול (ראשון) התקיים באולם הספורט של בית הספר דינור בנוה שאנן טורניר כדורסל לזכרו של אלעד רם שנפל במלחמת לבנון השנייה. את הטורניר יזם עו"ד טל שדה, חברו של רם לספסל הלימודים, שפנה למנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן ולמאמן הפועל נוה שאנן שמעון חן והציע לקיים אירוע לזכרו. השניים נעתרו בשמחה, יישמו את היוזמה וארגנו את האירוע.

"אני שמחה מאוד ש-11 שנה לאחר מותו של אלעד ארגנו משהו לזכרו", אמרה אלמנתו גלית רם, "במיוחד שהאירוע נערך בשכונה שבה הוא גדל. זה חשוב לבת שלנו וחשוב לכולם".

האירוע נפתח בדברים לזכרו של רם שנשאו בני משפחתו ומנהל אגף הספורט בעיריית חיפה שמואל זגגי שהבטיח שהטורניר לא יהיה חד פעמי. במשחק הראשון גברה קבוצת נקסט אורבן על קבוצת עיתונאי חיפה, ובמשחק השני ניצחה קבוצת הפועל נה שאנן את קבוצת בנק דיסקונט. את המקום הראשון בטורניר קטפה קבוצת נקסט אורבן שניצחה במשחק הגמר את הפועל נוה שאנן.

רם נולד בשנת 1975, גדל בנוה שאנן ולמד בבית הספר היסודי דינור. בחטיבת הביניים הוא למד בעירוני ג' ובתיכון עבר לבסמ"ת. הוא שירת בצה"ל בגדוד 13 של חטיבת גולני, ולאחר השירות הצבאי הוא פנה ללמוד הנדסה אזרחית בטכניון וזכה בחמישה פרסי הצטיינות. לאחר מכן הוא עבד בחברת ניצן-ענבר. בסוף יולי 2006 גויס רם למילואים. הוא נפל ב-13 באוגוסט 2006, כמה שעות לפני ההכרזה על הפסקת האש, כאשר לעברו ולעבר שלושת מחבריו נורו שני טילים בזמן שהם פינו פצועים. ארבעתם נהרגו במקום. על פעולותיו במלחמה קיבל רם צל"ש אלוף. בזמן המלחמה כתב רם יומן שבו תיעד את הקרבות ותיאר את מחשבותיו ואת תחושותיו. יומן זה נמצא על גופתו ונמסר למשפחתו חודש לאחר נפילתו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר