שרה גרוס ז"ל ואחיה ברק רום (צילום: אלבום משפחתי)
שרה גרוס ז"ל ואחיה ברק רום (צילום: אלבום משפחתי)

שרה גרוס, בתה של ציפי רום ואחותו של ברק רום, הלכה לעולמה

שרה גרוס, בתה הבכורה של אשת החברה החיפאית ומייסדת מדור הרכילות "סנובה" ציפי רום, ואחותו של איש התקשורת ברק רום, נפטרה לאחר מאבק במחלה ממארת. לפני שלוש שנים התאלמנה גרוס מבעלה זאב, שנפטר מקורונה. האח ברק: "הלב מרוסק". הבן גיא: "אשכרה הלכת?"

פורסם בתאריך: 4.12.23 18:26

אבל כבד: היום (שני) נטמנה בבית העלמין בחדרה שרה גרוס, בתה הבכורה של אשת החברה החיפאית ומייסדת מדור הרכילות "סנובה" ציפי רום, ואחותו של איש התקשורת ברק רום. לפני ארבעה ימים כתב רום בדף הפייסבוק שלו: "אחותי הגדולה, הטובה, החכמה והנערצת שרה גרוס נמצאת בשלבי פרידה מהעולם. הלב השבור מאירועי אוקטובר ממשיך להיסדק. תמיד אמשיך להעריץ אותך אחותי על טוב הלב, הנדיבות, חוש ההומור, השמחה והחוכמה. איזה עולם קשה, לעזאזל". 

גרוס נאבקה במשך כמה חודשים במחלה ממארת ונפטרה בביתה כשהיא מורדמת ומונשמת. אמה, שמתגוררת בבית אבות בחדרה, שהתה במחיצתה בשעותיה האחרונות.

הבוקר בישר רום בפוסט על מותה של אחותו, שנקראה על ידי אמה ומכריה שרה'לה: "אחותי הגדולה והמושלמת שרה גרוס נפטרה הלילה. היא למדה בחיפה, התחתנה באילת וגרה כבר שלושה עשורים בחדרה. היא היתה חכמה, בעלת לב עצום ועורכת עיתונות מופלאה. מי שהכיר את שרה ורוצה להגיע להלוויה מוזמן. אהיה שם עם לב מרוסק".

 

 

גרוס היתה במשך שנים רבות כתבת ועורכת בעיתונות המקומית בחדרה ומעמודי התווך של מחלקת הדוברות העירונית. היא היתה מתנדבת פעילה מאוד, אהובה, מאירת פנים וטובת לב.

מאז שעות הלילה התמלאו הרשתות החברתיות בהספדים על לכתה בטרם עת, ובתה טל כתבה: "אמא שלי האהובה, תודה על האמא שהיית, על הסבתא שהיית, על כל הטוב שהבאת איתך והשארת אחרייך. זכיתי בך. אוהבת אותך לנצח נצחים". גיא, בנה של גרוס, כתב לצד מודעת האבל: "אשכרה הלכת?".

לפני שלוש שנים התאלמנה גרוס מבעלה זאב, שנפטר ממחלת הקורונה שלושה חודשים לפני שהגיעו החיסונים לארץ. מאז היא הרבתה לפרסם פוסטים מלאי געגועים אליו.

אמה ציפי רום בת ה-85 ואביה קלמן ויינברג בן ה-92 ליוו את שרה'לה בדרכה האחרונה. היא השאירה אחריה הורים, אח, שני ילדים וחמישה נכדים.

 

שרה גרוס (מימין), ברק רום (שני משמאל) עם אמם ציפי רום (באמצע) (צילום: אלבום משפחתי)

שרה גרוס (מימין), ברק רום (שני משמאל) עם אמם ציפי רום (באמצע) (צילום: אלבום משפחתי)

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. ציפי מחיפה

    זוכרת את ציפי רום מלפני שלושים או ארבעים שנה…משתתפת בצער המשפחה ..משתתפת בצערך ציפי..

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אשכרה הגבת "חילונים בורים" חסר מוח שכמוך.

  3. כוכי

    ציפי בעלת הלב הענקי והטוב לב של הרקיע לשחקים את שרה לא היכרתי אבל ברק לקח ממך את התכונה של טוב הלב אתם אנשים מאד טובים כואב לי שאיבדת את ביתך משתתפת בצערכם את ברק אנשים מאד טובים וברק בכלל בן מדהים תמיד דאג לך זכית מאחלת שיהיה לכם קל עבור את החוויה הזו

  4. ארנת טורין

    צר לי, אסור שילדים ילדו לפני ההורים. ציפי רום האם היתה ועודנה ארוגה בחיי חיפה, חלק מילדותי ונערותי, תמיד פרגנה וסייעה למי שיכלה, ליבי לכם.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר