הטקס לזכרה של מאי נעים שרף ז"ל (צילום: מיכה בריקמן)
הטקס לזכרה של מאי נעים שרף ז"ל (צילום: מיכה בריקמן)

בטקס מרגש נחנך האמבולנס של יד עזר לחבר ע"ש מאי נעים שרף ז"ל

מאי נעים שרף ז"ל, נכדתו של המאמן הלאומי שלמה שרף, נרצחה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה. בטקס מרגש חנכה עמותת יד עזר לחבר את האמבולנס שנקרא על שמה. שלמה שרף: "מאי הייתה ילדה מדהימה, הפיצה אור סביבה, כולם התאהבו בה"

פורסם בתאריך: 11.1.24 02:43

השבוע התקיים בעמותת יד עזר לחבר בחיפה טקס חנוכת האמבולנס על שם מאי נעים שרף ז"ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה. גם המרכז הלוגיסטי של העמותה, שמנציח ערכים של נתינה, עזרה לחלש וחברות, נקרא מעתה על שמה. האמבולנס של העמותה נרכש בעזרת המאמן הלאומי שלמה שרף, סבה של מאי ז"ל, שגייס את חבריו להרים תרומה.

הטקס לזכרה של מאי נעים שרף ז"ל (צילום: מיכה בריקמן)

הטקס לזכרה של מאי נעים שרף ז"ל (צילומים: מיכה בריקמן)

בטקס המכובד השתתפו מייסד ויו"ר העמותה שמעון סבג, שגרירת טאיוואן, בני משפחת שרף, הזמר עדן מאירי, מתנדבים, וחבריו של שרף מעולם הכדורגל: מרדכי שפיגלר, אלי גוטמן, אלון חרזי, ציון מרילי ורפי אוסמו. הטקס, אותו הנחה העיתונאי גלעד שלמור, נפתח בדקת דומייה לזכר הנרצחים במתקפת הטרור.

 

 

סבג אמר בטקס: "היום אנחנו חונכים את אחד האמבולנסים שתרם שלמה שרף. מהשבעה על מות נכדתו, בעודו באבלו, הוא בא להתנדב בעמותה".

סבג הוסיף, כי העמותה ערוכה גם למקרה שתפרוץ מלחמה בצפון: "ארגנו יותר מ-5,000 חבילות חיתולים, אוכל לתינוקות ולמבוגרים, אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי שלאוכלוסייה החלשה והקשישה בעיר יהיו אבא ואימא בשעת חירום".

שרף אמר: "אני מודה לתורמים. הכאב שלי הוא כפול. גם על נכדתי וגם על בתי שהפכה לאם שכולה".

מנחה הטקס, גלעד שלמור (צילום: מיכה בריקמן)

מנחה הטקס, גלעד שלמור (צילום: מיכה בריקמן)

שרף סיפר על הרגע שבו נתקל במודעת הדרושים של העמותה: "התקשרתי וענה לי שמעון סבג. אני בן לניצולי שואה והנושא קרוב לליבי. שאלתי במה אני יכול לסייע, וסבג סיפר על החלום לרכוש אמבולנס שיסייע בניוד קשישים ניצולי שואה. מיד נרתמתי לעזור. הכסף גויס הודות לטוב ליבם של חברים קרובים, ואני מודה להם מאוד".

משפחת שרף (צילום: מיכה בריקמן)

משפחת שרף (צילום: מיכה בריקמן)

שרף התבקש לספר על נכדתו: "קצרה היריעה מלספר עליה. היא הייתה ילדה מדהימה, הפיצה אור סביבה, כולם התאהבו בה, היא נתנה לכולם את ההרגשה שהם הכי חשובים בחיים שלה, הייתה ילדה עם נתינה גדולה. לכן אני סבור שאין דרך טובה מזו להנציח אותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר