דואר ישראל (צילום: דניאל בר און)
דואר ישראל (צילום: דניאל בר און)

ממחר: הנפקת רישיון רכב בדואר הנביאים

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לדואר ישראל ניתן יהיה להנפיק רישיון רכב בסניף הדואר ברחוב הנביאים בהדר. בספטמבר תורחב היוזמה ל-700 סניפים ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 17.8.17 15:15

בשורה לנהגים: החל ממחר (ראשון) ניתן יהיה להנפיק לראשונה רישיונות רכב ב-14 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ, ובהם סניף הדואר ברחוב הנביאים 22 א' בשכונת הדר בחיפה. השירות החדש יינתן במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לדואר ישראל.

במסגרת ההסדר החדש יוכל כל נהג שתוקף רישיון הרכב שלו פג ולא קיבל את רישיון הרכב לכתובתו, או נהג שרישיונו אבד או נגנב, להנפיק רישיון רכב חדש בסניפי הדואר. בשלב הראשון ניתן יהיה להנפיק את רישיון הרכב ב-14 סניפים, ובתחילת חודש ספטמבר יורחב השירות לכל 700 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. במשרד התחבורה מעריכים כי הרחבת השירות לכל סניפי הדואר תגדיל בעשרות אחוזים את מספר הפונים לדואר לצורך הנפקת רישיונות.

יצוין כי מחודש מאי 2017 ניתן להנפיק רישיון נהיגה בכל סניפי הדואר בארץ, ועד כה הונפקו עשרות אלפי רישיונות נהיגה בסניפים השונים.

שר התחבורה ישראל כץ ציין כי מתן אפשרות להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בדואר תשפר משמעותית את השירות לציבור: "הנגשת שירותי הרישוי לאזרח תחסוך ממנו את הצורך להגיע למשרדי הרישוי ותאפשר לו לקבל שירות קרוב לביתו ובשעות גמישות. כמו כן, ההנגשה תפחית את העומסים במשרדי הרישוי".

מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין מסר כי לאור הצלחת שיתוף הפעולה עם משרד התחבורה בהנפקת רישיונות נהיגה הוחלט להרחיב את הפעילות גם להנפקת רישיונות רכב: "שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות לקבל שירות במאות יחידות ברחבי הארץ בזמן ובמקום הנוחים להם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר