ח"כ עופר שלח ונשיא לשכת המסחר והתעשייה דוד קסטל (צילום: משה צוריך)
ח"כ עופר שלח ונשיא לשכת המסחר והתעשייה דוד קסטל (צילום: משה צוריך)

ח"כ עופר שלח ביקר בלשכת המסחר והתעשייה

חבר הכנסת מיש עתיד הציג תחזית אופטימית באשר לעתידו של מפרץ חיפה המתועש והמזוהם, והגדיר את הפסקת פעילותו של מיכל האמוניה כראשיתו של תהליך

פורסם בתאריך: 21.8.17 17:57

בביקור שערך בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון הציג ח"כ עופר שלח (יש עתיד) תחזית אופטימית באשר לעתידו של מפרץ חיפה המתועש והמזוהם. "חיפה והמפרץ יכולים לעבור את התהליך שעברה העיר פיטסבורג בארצות הברית – ממרכז התעשיות הכבדות והמזהמות ביותר למרכז של תעשיות נקיות, פיננסים והייטק", אמר שלח, שהגדיר את הפסקת פעילותו של מיכל האמוניה כראשיתו של תהליך.

ביקורו של שלח בלשכת המסחר והתעשייה נערך במסגרת סדרת ביקורים של שרים וחברי כנסת בלשכה. מטרת הביקורים היא לחשוף בפני מקבלי החלטות את הצרכים הכלכליים הייחודיים של העסקים והמפעלים הפועלים באזור הצפון.

נושא מרכזי שעלה במפגש הוא הצורך להבטיח תעסוקה איכותית בפריפריה הצפונית באמצעות הקמת מנופי תעסוקה. נשיא הלשכה דוד קסטל אמר במפגש כי דרושה מהפכה בתחום הארנונה בישראל: "המהפכה צריכה לכלול האחדת שיטות החישוב של הארנונה, אך גם לאפשר לראשי רשויות מקומיות לתת הנחות והטבות כדי לקדם מטרות חשובות כמו משיכת אוכלוסייה צעירה לאזורים מסוימים או עידוד בעלי מקצוע שחסרונם פוגע בסיכויים הכלכליים של היישוב. אפשרות זו חיונית במיוחד באזורי פריפריה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר