עיר הנוער 2017
עיר הנוער 2017

11,000 חוגגים בעיר הנוער (וידאו)

באירוע, שנפתח במתח של זיקוקים, הופיעו טליסמאן, אביאור מלסה, דניאל לוי ורבים אחרים. המשטרה מנעה את הכניסה למתחם מבני נוער רבים שהגיעו שתויים, ונעזרה בסיירת ההורים של התוכנית "עיר ללא אלימות"

פורסם בתאריך: 22.8.17 07:10

אתמול (שני) התקיימו אירועי עיר הנוער – מסיבת סיום הקיץ בחיפה, ולפי אומדני המשטרה נכחו בה כ-11,000 בני נוער. האירוע שנערך במגרשי אתו"ס נפתח במטח של זיקוקים, ובין האמנים הבולטים שהופיעו היו סטטיק ובן אל, עומרי סבח, נועה קירל, טליסמאן, אביאור מלסה, דורון ביטון וקטריקס, דניאל לוי, גל מלכה, האולטראס, עידו בי וצוקי ודי.ג'יי סקאזי.

ראש העיר יונה יהב בא לברך את הקהל הרב ואמר לחוגגים: "אין נוער יותר טוב מהנוער שלנו, זה בטוח". באירוע נכחה גם סגנית ראש העיר יוליה שטראים, שמובילה את תוכנית "עיר ללא אלימות" – תכנית דגל של המשרד לביטחון הפנים להתמודדות עם התנהגות אנטי חברתית, עם אלימות ועם פשיעה שאליה הצטרפה חיפה בשנת 2011. שטראים אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון": "יש כאן המון ילדים שמחים, ואני מקווה שיהיה כך גם בבוקר. אני פונה להורים ואומרת שהגיע הזמן לדבר עם הילדים כי ילדים בני 13 ו-14 שותים אלכוהול בלי הפסקה. הם באים לאירוע כזה רק לשתות ולא ליהנות, וזה חבל. אנחנו לא נותנים לבני נוער שתויים להיכנס למתחם. הם שותים לפני שהם מגיעים לפה".

משטרת ישראל ערכה בדיקות אלכוהול לחלק מבאי האירוע, ומי שנמצא שתוי נלקח לאזור בטוח – מתחם מיוחד שהוקם לטיפול בבני נוער שתויים ושבו נפרשו מיטות. גם מתנדבי סיירת ההורים של התוכנית "עיר ללא אלימות" נכחו במקום וסייעו לכוחות השיטור.

 

סיירת ההורים של התוכנית "עיר ללא אלימות"

סיירת ההורים של התוכנית "עיר ללא אלימות"

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר