ההזמנה ל"מכירת התרמה לתושבי עזה"
ההזמנה ל"מכירת התרמה לתושבי עזה"

אירוע ההתרמה לתושבי עזה מגיע לכנסת

במפלגת ישראל ביתנו טוענים כי מארגנת האירוע היא היא יו"ר סיעת רוב העיר מהקואליציה העירונית סאלי עבד, אשר נמנית עם הנהלת הארגון. מנכ"ל ארגון בצלמו שי גליק דורש מהשר לביטחון פנים איתמר בן גביר וממפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לעצור את האירוע

פורסם בתאריך: 30.4.24 09:14

אירוע ההתרמה למען תושבי עזה, שאמור להתקיים ביום חמישי בבית הסגול של ארגון עומדים ביחד, ממשיך לעורר סערה – שמגיעה גם לכנסת.

במפלגת ישראל ביתנו טוענים כי מארגנת האירוע היא היא יו"ר סיעת רוב העיר מהקואליציה העירונית סאלי עבד, אשר נמנית עם הנהלת הארגון. בפוסט שפרסמה המפלגה, ואשר אליו צורפה תמונה של עבד, נכתב: "הכירו את סאלי עבד, חברת מועצת העיר חיפה, שמארגנת בימים אלו אירוע התרמה גדול למען עזה. בזמן ש-133 חטופים שלנו נמצאים בשבי של חלאות החמאס, בלי מזון ובלי תרופות, בזמן שחיילנו מסכנים את עצמם למען ביטחון אזרחי ישראל, ובזמן שאלפי משפחות איבדו את יקיריהם ולצדם אלפים שנותרו ללא בית, חברת מועצת עיר במדינת ישראל קוראת לתרום כסף לעזה – כסף שיגיע בסוף לידי לחמאס".

יו"ר סיעת מחוברים לחיפה ביתנו טטיאנה ג'ון הוסיפה ואמרה: ״נדהמתי לגלות שחברת מועצת העיר, שחברה גם בקואליציה, מארגנת אירוע התרמה גדול למען עזה. רק לפני פחות מחודש נשבענו כחברי מועצת העיר לשמור אמונים למדינת ישראל ולעבוד לטובת העיר ותושביה. וכעת חברת המועצה עבד, במקום לדאוג לתושבי חיפה, דואגת דווקא לתושבי עזה בזמן מלחמה. אסור לאפשר לה לכהן בשום תפקיד ציבורי במדינת ישראל, ובטח לא להיות חברה בקואליציה במועצת העיר".

 

 

בתוך כך, מנכ"ל ארגון בצלמו שי גליק פנה לשר לביטחון פנים איתמר בן גביר, למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ולמפקד מחוז חוף במשטרה דני לוי בדרישה לעצור את האירוע. "מדינת ישראל נמצאת במלחמה על חייה", כתב גליק, "לצערנו, בכל יום נופלים חללים על ידי חמאס בעזה. עזה מוגדרת בכל דין, הן בישראל והן במשפט הבינלאומי, כישות אויב. למרות זאת השבוע ברחוב המגינים 32, במשרדי ארגון עומדים ביחד, בלב העיר חיפה, עומד להתרחש אירוע הזוי שבו ייאספו כספים לארגון בעזה. מי שככל הנראה עומדת מאחורי האירוע ההזוי הזה היא סאלי עבד, חברת מועצת העיר וחברה בכירה בקואליציה כיו"ר סיעת רוב העיר. היא גם מכהנת כיו"ר דירקטוריון חברת המוזיאונים ומחזיקה בתיקים נוספים. כן, בזמן המלחמה הקשה בוחרת עבד, שבכובעה האחד היא חברת מועצה מטעם סיעת רוב העיר שהיא מפלגה בת של ארגון השמאל הקיצוני עומדים ביחד, ובכובעה השני היא מנהלת בכירה בעומדים ביחד, לקיים אירוע רשמי לתמיכה ולאיסוף כספים לתושבי עזה".

בסיום מכתבו ביקש גליק מבן גביר "לאסור על קיום אירוע זה, שבוודאות יגרום להעברת כספים לארגון החמאס ודומיו. לא רק זאת, אני קורא לך להוציא צו סגירה למקום זה ל-30 יום לפחות על מנת שאירוע זה לא יתקיים בתאריך אחר".

כזכור, לדברי מקורביה של עבד, היא לא ידעה על קיומו של האירוע ואין לה כל חלק בארגונו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יעל

    תרומה לתושבי עזה יכולה לעשות רק טוב לאזור רווי השנאה הזה. בתנאי, כמובן, שיגיע לתושבים ולא לידי חמאס

  2. יעל

    אם כי, מחבלי הנוחבה לא ראו הבדל בין ערביי ישראל ליהודי ישראל, ורצחו גם אותם. כך שלא בטוח שיהיו מוכנים לקבל תרומת מזון מאיזשהו אזרח של מדינת ישראל. במיוחד אחרי ההרס הרב שיש ברצועה.

  3. אנונימי

    כל הכבוד לתנועת עומדים ביחד על זה שעושים אירועים כאלה
    בתור ערבי חיכיתי לרגע שיהיה אירוע כזה
    אין לנו שום דרך להביע סולידריות עם המשפחות והעם שלנו בעזה חוץ מזאת
    אפילו הפגנות אוסרים עלינו ועושים עליהם חיפושים לאחר שהם קיבלו אישור מהמשטרה להפגין!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר