סמ"ר דניאל שירן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
סמ"ר דניאל שירן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

ערב יום הזיכרון: רצים לזכרו של דניאל שירן ז"ל

הערב בשעה 21:30 תצא מחוף דדו ריצת הזיכרון השנתית לזכרו של סמ"ר דניאל שירן ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השנייה. הציבור מוזמן

פורסם בתאריך: 12.5.24 16:29

סמ"ר דניאל שירן ז"ל מחיפה, בנו של פרופ' אבינעם שירן, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל, נפל ב-4 באוגוסט 2006, במלחמת לבנון השנייה, כאשר הוביל את גדוד 13 של גולני בכפר מרכבה בדרום לבנון למשימה שממנה לא שב.

דניאל עמד בראש הכוח ואחז במקלע הנגב, שהפך לסימן ההיכר שלו, כאשר נפתחה לעבר הכוח אש. הכוח השיב אש וחיסל את המחבלים, אך באירוע הקשה נהרגו דניאל ושני חבריו לפלוגה.

הערב (12 במאי), ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, תתקיים ריצת הלילה המסורתית לזכרו של סמ"ר דניאל שירן. הריצה תצא מחוף דדו, בשעה 21:30, ותמשיך עד לחוף בת גלים ובחזרה. מסלול הריצה הוא 12 קילומטרים.

 

 

את ריצת הזיכרון יוזמים בני משפחתו וחבריו של דניאל. לדבריהם, אין מדובר בריצה מקצועית, וכולם מוזמנים לרוץ או ללכת את כל המסלול או חלקים ממנו. לרצים יחולקו חולצות שעליהן תמונתו של דניאל שירן ז"ל.

ריצת הזיכרון היא חלק מפרויקט הנצחתו של שירן, הכולל גם הענקת פרס שנתי על שם דניאל למתמחה מצטיין ברפואת הלב, הענקת פרס שנתי לחוקר מצטיין בטכניון בתחום הביו-רפואה, מלגת לימודים על שמו של דניאל ועוד.

רצים לזכרו של דניאל שירן ז"ל

רצים לזכרו של דניאל שירן ז"ל

חבריו של דניאל מספרים על בחור יפה תואר, שהותיר רושם עז על כל מי שפגש בו. דניאל הוא בוגר בית הספר הריאלי בחיפה, שעשה מאמצים רבים כדי להגיע לשירות קרבי. דניאל הצטרף לגולני, הצטיין והוביל. משפחתו מתארת צעיר שאהב את היחידה ואת החברים ואהד את מכבי חיפה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר