חשבון בנק מעוקל (צילום: Professor25/depositphotos.com)
חשבון בנק מעוקל (צילום: Professor25/depositphotos.com)

יש לכם חוב ארנונה? העירייה חוזרת לעקל חשבונות בנק

עם תחילת המלחמה הורתה עינת קליש רותם לעכב פעולות עיקול לחייבים בארנונה ובדוחות חניה. לאורך כשבעה חודשים נמנעו בעיריית חיפה מביצוע עיקולים, אך לפני כחודש שבה העירייה לעקל חשבונות בנק. העירייה: "אנו מבצעים מאז ומתמיד הליכי עיקול כמוצא אחרון לגביית חובות"

פורסם בתאריך: 9.6.24 15:58

עיריית חיפה חזרה לבצע פעולות עיקול צד ג' כנגד חובות בחשבונות הארנונה והחניה. כזכור, עם תחילתה של מלחמת חרבות ברזל הורתה ראש העיר הקודמת עינת קליש רותם לא לאכוף עבירות חניה ולעכב פעולות עיקול לחייבים בארנונה ובדוחות חניה. לאורך כשבעה חודשים נמנעו בעירייה מביצוע עיקולים, ול"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי לפני כחודש שבה העירייה בראשותו של יונה יהב לעכל חשבונות בנק.

יתכן שזהו צעד נוסף בניסיונותיה של העירייה להגדיל את הכנסותיה. רק בשבוע שעבר הודיע העירייה כי מיום ראשון הקרוב תוגבר האכיפה נגד חניה מלאה על מדרכות, חניה בתחנות אוטובוס, בכיכרות ובאיי תנועה וחסימת חניות נכים וחניות פרטיות. המבצע יכלול גם אכיפה מוגברת נגד בעלי כלבים שאינם אוספים אחרי כלביהם, משליכי פסולת וגרוטאות למרחב הציבורי ומעשנים במקומות ציבוריים.

טור ההכנסות של העירייה יגדל גם בזכות הפעלת הטייס האוטומטי בארנונה בשיעור העלאה של 2.68 אחוזים, וגורמים במינהל הכספים אמרו כי העירייה אינה מתכוונת לפנות למשרד הפנים בבקשה להקפיא את הטייס האוטומטי.

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה לא חזרה לבצע עיקולים אלא מבצעת מאז ומתמיד (כמו כל שאר הרשויות במדינת ישראל) הליכי עיקול כמוצא אחרון לגביית חובות שאינם משולמים למרות כל ההתראות וההזהרות שנשלחים לבעליהם".

 

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. רוחמה, כרמל

    הוראה ישירה של יונה ארנונה לעקל חשבונות בנק לחייבים. ובנוסף, בינואר 25 הארנונה בחיפה שגם ככה היא היקרה במדינה תעלה למקסימום האפשרי. תודה יונה.

  2. רונית

    אפילו חזירי הבר לא אוהבים אתכם כמה רעים שאתם לאן הארנונה הזאת הולכת זה פשוט לא יאמן כבישים רעועים אין תאורה העיקר לסחוט את האזרחים עופו מחיינו לא לעולם חוסן יגיע יום לא תהנו משום ארנונה לא נצטרך לשלם לכם יותר כספים שהם עושק כנגד האזרח שנושא בנטל.

  3. דרור

    הצעד הבא יהיה כנראה לשלוח את כנופיות הרוצחים של יהב לירות בכל מי שלא שילם ארנונה.
    מי שרוצח חיות אחרות, יכול לרצוח גם בני-אדם.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במצב מלחמה.ושוק העבודה לא משהו.להפך צריך לבוא לקראת החייבים.וחוץ מזה בארנונה מאוד יקרה.ובמצב עגום זהאני מעדיף לאכול ולא לשלם ארנונה

  5. איתי

    במצב מלחמה צריך להחזיר מלחמה לחסום את הכניסה לנמל חיפה שנמכר להודים. לשבש את החיים לעריה. לשרוף פחים לצבוע שלטים לנפץ רמזורים. פשע מול פשע מלחמה מול מלחמה. העיר היא של התושבים לא של ארגון פשע בחסות יונה יהב הגמור

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר