פעילות לילדים במועדון השיט
פעילות לילדים במועדון השיט

מועדון השיט יעניק שיעור חינם לילדים ביום שישי

ילדים בגילאים 12-7 יוכלו להשתתף בשיעור שבו הם ילמדו לשוט עם מפרש וייצאו אל הים. "אנחנו רוצים לתת לילדים טעם של עוד, שהם ירצו להגיע אלינו", אומרים במועדון השיט

פורסם בתאריך: 30.8.17 10:53

מועדון השיט חיפה יפתח את שעריו לילדי העיר ביום שישי, 1 בספטמבר, ויעניק להם שיעור שיט וגלישה בחינם. הפעילות תתקיים במועדון בחוף השקט בשעה 14:30.

המועדון הוקם בשנת 1993 לפי חזונו של רב החובל החיפאי ראובן סדנאי, והוא נחשב לאחד מהמועדונים המובילים באיגוד השיט הישראלי. במועדון מציינים שמטרותיו הן להכשיר, לחנך ולפתח את דור העתיד של השייטים ולשלב אותם בענף השיט.

לי בן נון, מאמנת חוגי הגלישה במועדון: "אנחנו מעניקים שיעור ניסיון בשיט ובגלישה לילדים בגילאים 12-7 ולילדים שהשתתפו אצלנו במועדון בקורסי שיט וגלישה בחופש הגדול. אנחנו תמיד שמחים להעלות את המודעות בקרב החיפאים למועדון שלנו, לפעילות שמתקיימת בו ולאג'נדה שלנו, ובמקביל להכיר לילדים את עולם השיט".

מה תלמדו בשיעור ההדגמה?

"אחרי שהתלמידים ילבשו את חליפות ההצלה נלמד אותם איך שטים עם מפרש וכיצד נעזרים ברוח במפרץ. תהיה גם אפשרות לצאת החוצה אל הים. נלמד את כל החוקים הבסיסיים כדי לתת לילדים טעם של עוד, שהם ירצו להמשיך ולהגיע אלינו".

מה מטרת הפעילות במועדון?

"המטרה שלנו היא לפתח ספורטאים תחרותיים מגיל צעיר ולקרב אותם לענף כדי שהם יוכלו להתחרות בתחרויות של איגוד השיט בארץ וכמובן ליהנות מהשיט".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר