רחל גורביץ' נפשי (צילום: יח"צ)

ערב התרמה לעמותה חיפאית המסייעת לנשים מוכות

הערב יתקיים באודיטוריום חיפה אירוע התרמה למען עמותת ילדותי השנייה המסייעת לנשים מוכות ולילדיהן. באירוע ישתתפו אישי ציבור וראשי ערים, ומחיר כרטיס כניסה יהווה תרומה לעמותה

פורסם בתאריך: 10.9.17 09:50

אירוע התרמה לעמותה החיפאית ילדותי השנייה יתקיים הערב (ראשון) באודיטוריום. העמותה שהוקמה בשנת 2002 על ידי רחל גורביץ' נפשי מסייעת לנשים מוכות ולילדיהן בשני מעונות בעיר. הקמת העמותה זיכתה את גורביץ' נפשי באות הנשיא למתנדב בשנת 2012.

בעמותה מציינים שכספי התרומות משמשים לבנייה במעונות לנשים מוכות, להקמת מגרשי משחקים ולקניית מוצרי חשמל וציוד חורף לדיירי המעונות, ומספרים כי עם פתיחת שנת הלימודים ציידה העמותה את התלמידים במעונות בציוד לבית הספר ובקופסת אוכל לאחסון ארוחת העשר ובקבוק מים.

לאירוע הוזמנו אישי ציבור וראשי ערים ותופיע בו להקת פרח קטן בשאנסונים צרפתיים בשיתוף עם נגנים ועם רקדנים. מחיר כרטיס כניסה הוא 250 שקל לאדם שיהוו תרומה לעמותה.

גורביץ' נפשי: "בשנה שעברה נרצחו 18 נשים – דבר שצריך לגרום לכל הנורות האדומות לדלוק. אני שמחה שיש אנשים שתורמים מזמנם ומכספם עבור אלה שידם אינה משגת ושחוו טראומות נפשיות ופיזיות".

אורי צפריר, בעל חברת הביטוח צפרירים אשר נותנת חסות לאירוע: "אלימות נגד נשים וילדים היא תופעה רחבה שיש לעקור מן השורש. יש צורך לתת תמיכה לנשים ולילדיהן על מנת שיוכלו לשקם את חייהם, לשמוח ולחייך. עמותת ילדותי השנייה מעניקה להם חום ואהבה. אני שמח לקחת חלק בערב ההתרמה ולסייע לעמותה לאורך השנה. תרומה לקהילה אינה רק זכות גדולה עבורי אלא חובתי כאזרח וכתושב חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר