אור יוחנן בהרצאה על המשכנתה
אור יוחנן בהרצאה על המשכנתה

הדסטארט להרצאה שחוסכת 25,000 שקל במשכנתה

אור יוחנן, בוגר הטכניון, קיים השבוע בפאב ליבירה את אחת מההרצאות האחרונות שלו בעניין חיסכון במשכנתה. בקרוב הוא עובר לחו"ל וכעת הוא רוצה להעלות את ההרצאה לרשת בחינם. לשם כך הוא פתח הדסטארט

פורסם בתאריך: 27.9.17 07:59

השבוע התקיים בפאב ליבירה בחיפה מפגש בנוגע למיזם ההדסטארט "150 משכורות" שייסד בוגר הטכניון אור יוחנן ושנועד לסייע לאנשים שאינם בקיאים בתחום לחסוך סכום ניכר בעלות המשכנתה. יוחנן הבחין בכך שיש חוסר בהירות בידע הפיננסי שמוצג לאנשים המעוניינים במשכנתה, למד את התחום והחליט לסייע לאנשים להשלים את הפערים באופן שיפעל לטובתם.

במשך שנתיים קיים יוחנן 30 הרצאות ברחבי הארץ שבהן השתתפו 6,500 איש. בעוד חודשיים הוא מתכוון לעבור לארצות הברית, ומכיוון שלא יוכל עוד להעביר את ההרצאה הוא החליט לגייס 100,000 שקל למטרת צילום הרצאה אחרונה באיכות גבוהה וקידומה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות. עד כה גויסו 36,0000 שקל.

אם יוחנן יצליח לגייס את כל הכסף תהיה ההרצאה זמינה לצפייה בחינם מכיוון שהסכום מכסה את עלויות התפעול, ההפקה, הצילום והפרסום. במפגש בליבירה אתמול ענה יוחנן על שאלות המשתתפים בנוגע להדסטארט, ומי שתמך בפרויקט קיבל כוס בירה במתנה. "ליבירה הוא הפאב האהוב עלי", אומר יוחנן, "הבעלים מאמין שזהו מיזם חשוב ולכן קיים את המפגש".

אם לא יצליח לגייס את הכסף ייאלץ יוחנן לסגור את האתר שהקים. "המטרה היא להעניק לאנשים ידע בתחום ולא להסתיר מידע", הוא מסביר, "אני לא גורם בעל אינטרס. אני רוצה לשבור את המונופול של הידע, אך לשם כך צריך עזרה".

היוזמה האישית של יוחנן עוררה גם ביקורת. "אנשים לא מאמינים שאני מציע ידע ששווה עשרות אלפי שקלים במחיר סמלי", הוא אומר, "כל אדם שהגיע להרצאות שלי חוסך מינימום 25,000 שקל כי הוא לומד את תחום המשכנתאות כמו שצריך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר