-->
שדה התעופה חיפה (צילום: אתר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים)
שדה התעופה חיפה (צילום: אתר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים)

הפעילות בשדה התעופה מתרחבת: כמה נוסעים עברו בו באפריל?

בחודש אפריל המריאו ונחתו בשדה התעופה בחיפה בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות 21,840 נוסעים. 96 אחוז מהטסים בטיסות הבינלאומיות היו נוסעי אייר חיפה, אך שיעורם בטיסות הפנים ארציות קטן בהרבה

פורסם בתאריך: 11.5.25 12:50

הפעילות בשדה התעופה בחיפה מתרחבת: מנתונים שפרסם השדה עולה כי בחודש אפריל המריאו ונחתו בו 21,840 נוסעים.

בטיסות בינלאומיות מהארץ לחו"ל ובכיוון ההפוך טסו 13,885 נוסעים – 7,231 מהם המריאו מחיפה לחו"ל ב-185 טיסות, ו-6,654 האחרים נחתו בחיפה מחו"ל ב-179 טיסות.

בטיסות פנים ארציות טסו מהשדה בחיפה ואליו 7,955 נוסעים – 3,970 מהם המריאו מחיפה לאילת ב-836 טיסות, ו-3985 האחרים נחתו בו ב-848 נחיתות. יצוין כי מספר הטיסות כולל גם מאות המראות ונחיתות של מטוסים קלים ומטוסים פרטיים שמספר הנוסעים בהם הוא קטן מאוד.

ומהו חלקה של חברת אייר חיפה בטיסות מחיפה ואליה? מהנתונים שפרסם שדה התעופה עולה כי 13,358 נוסעים טסו בטיסות בינלאומיות של החברה – 6,981 מהם המריאו מחיפה לחו"ל ב-113 טיסות, ו-6,377 האחרים נחתו בחיפה מחו"ל ב-113 טיסות. בסך הכל ביצעה החברה 226 טיסות בינלאומיות מחיפה ואליה, ו-96 אחוז מהטסים בטיסות הבינלאומיות מהשדה ואליו היו נוסעי החברה.

לעומת זאת, שיעור הנוסעים בטיסות פנים ארציות באמצעות אייר חיפה הוא קטן משמעותית – 59.6 אחוז. 4,744 נוסעים טסו מחיפה לאילת ובכיוון ההפוך במטוסי החברה – 2,381 מהם המריאו מהשדה החיפאי ב-41 טיסות, ו-2,363 האחרים נחתו בו. בסך הכל ביצעה החברה 83 טיסות ארציות מחיפה ואליה.

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. ג'קי הלוי

    חיזקו ואימצו !
    האריכו את מסלול ההמראה/נחיתה ותסללו עוד מסלול !

  2. סמדר

    הגיע הזמן שבחיפה יהיה שדה תעופה לכל היעדים בעולם. נמאס לנסוע לנתב"ג שיש פתרון 5 דקות מהבית. אפילו על הדיוטי פרי אני מוותרת..

  3. יאהה

    בטח תעשו מעל הבית שלכם שדה תעופה חמש דקות מהבית חחחח יהיה לכם שניה מהראש יאללה

  4. רעיונאי מרחף

    אייר חיפה מתנהלים בסנוביזם תל אביבי צפוני ידוע ושגרתי….לא מקבלים רישום קבוצתי ביחידים(רק קבוצה כקבוצה בתשלום אחד)

  5. הטייס החיפאי

    ראוי וצריך במהלך מיידי לשקע את רחוב יוליוס סימון ולהאריך את המסלול עד קו המים (או מה שניתן) על מנת לאפשר 1500-1600 מטר. אורך מסלול שכזה יכול לאפשר נחיתה של מטוסי סילון קטן אך גדולים יותר מהמטוסים הנוכחיים של אייר חיפה. רק מהלך מיידי שכזה יבטיח את הצלחת השדה לאורך זמן. לא חייבים נתב״ג 2 מספיק גם כמה יעדים מרכזיים באירופה (וינה, ציריך, ברלין, רומא וכו׳) שיאפשרו לחיפאים לצאת אל העולם מבלי לעבור בנתב״ג!

  6. די אנחנו בזיון

    במדינות סביבנו בונים נמלי תעופה לעשרות מליוני תיירים ואנחנו צריכים לשמוח מאיזה 20 אלף חיפאים שיצאו לקפריסין ויוון וחזרו מחופשה שם??
    זאת בדיחה או מה??? אנחנו פשוט חזרנו ברוורס לימי המנדט 80 שנה אחורה עשו טיסות ליוון. אחלה. YAY

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר