בני עקיבא יבנו ויפרקו סוכה למי שלא יכול לעשות זאת בעצמו
בני עקיבא יבנו ויפרקו סוכה למי שלא יכול לעשות זאת בעצמו

תנועת בני עקיבא תבנה לכם סוכה

התנועה פתחה במבצע שבמסגרתו היא בונה סוכות לתושבי העיר אשר מתקשים לעשות זאת בעצמם. בסוף החג הם גם יגיעו לפרק אותן

פורסם בתאריך: 29.9.17 11:46

תנועת בני עקיבא פתחה במבצע סיוע לבניית סוכות עבור תושבי העיר שאינם יכולים לעשות זאת בעצמם. המבצע החל ביום רביעי ויסתיים במוצאי שמחת תורה כשמתנדבי בני עקיבא יגיעו לפרק את הסוכות.

לדברי דובר התנועה שאול עופר, תושבי חיפה מוזמנים להיכנס לאתר של בני עקיבא ישראל באינטרנט או לדף הפייסבוק שלה ולהירשם. הקישור לבקשת הסיוע מופיע תחת הכותרת "צוות הבונים – ע"ש רס"ן בניה ריין, רס"ן בניה שראל וסמל בניה רובל" שנפלו במבצע צוק איתן בעזה. בנוסף מפורסמים באתר גם מספרי טלפונים ניידים של נציגי בני עקיבא וניתן לבקש סיוע גם טלפונית. לאחר קבלת הפנייה יגיעו חניכי, מדריכי ובוגרי התנועה לכל האנשים שפנו. מטרת המבצע היא להגדיל את מספר הסוכות.

עופר: "בניגוד למצוות אחרות, מצוות הסוכה דורשת מאמץ פיזי מורכב על מנת להקים סוכה כשרה על פי ההלכה. עובדה זו גורמת לכך שרבים מתקשים בעצם בניית הסוכה למרות שהם מעוניינים לחגוג את חג הסוכות כהלכתו. עיקר הקושי קיים אצל קשישים ובעלי מוגבלויות שלא הצליחו להסתייע בבן משפחה לבניית הסוכה".

מנכ"ל תנועת בני עקיבא יאיר שחל: "חברי התנועה פועלים במהלך השנה כולה במנעד רחב של פעולות בחברה הישראלית כולה, אך אין ספק שפרויקט צוות הבונים הוא אחד מהעוצמתיים שבהם ומהווה נקודת מפגש בין חלקים שונים בחברה בהקשר למצוות הסוכה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר