פסטיבל בית גלים (צילום: דוברות עיריית חיפה)
פסטיבל בית גלים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

לא רק פסטיבל הסרטים: שלל אירועים בחיפה בסוכות

פסטיבל בית גלים חוזר בפעם השמינית עם בתים פתוחים ועם מופעי מוזיקה, ובשוק התורכי בעיר התחתית יוקם יריד וינטג’ וגם שם יתקיימו הופעות

פורסם בתאריך: 4.10.17 08:38

פסטיבל הסרטים הוא האטרקציה המרכזית בחיפה בחופשת סוכות, אבל בהחלט לא היחידה. שלל אירועים נוספים מזומנים לתושבי העיר ולמבקרים בה, שחלקם כבר הפכו למסורת. אחד מהוותיקים שבהם, שזו לו השנה השמינית, הוא פסטיבל בית גלים שיתקיים ב־9-7 באוקטובר בבת גלים. במסגרת הפסטיבל פותחים אמנים את בתיהם בשכונה לביקור ועורכים סדנאות ותערוכות לילדים ולמבוגרים. נוסף על התערוכות יתקיימו מופעי מוזיקה וסיורים מודרכים ללא תשלום במסלולי הליכה לבתים היסטוריים בעקבות סופרים ומשוררים.

במופע הפתיחה של פסטיבל בית גלים ישתתפו להקת סינדרום ולהקתו של יוסי ססי במופע רוק אוריינטלי. המופע יתקיים במוצאי שבת בבמה המרכזית ברחוב יונתן 3. למחרת בשעה 19:00 יתקיים המופע "סרט ערבי" בטיילת בת גלים, ליד תחנת הרכבת התחתונה. במופע, שאותו תנחה לילית נגר, תשתתף תזמורת פירקת א־נור והוא יעסוק בחייו של פריד אל-אטרש.

אל העיר התחתית יחזור יריד הווינטג’ והעתיקות שיתקיים בשוק התורכי ב-10-8 באוקטובר. עשרות דוכנים של חפצים ובגדים יוצבו בשוק, ובמקביל ייערכו הופעות של ההרכב יאמן בלוז, של הזמרת ריף כהן ושל להקת A-WA.

 

הופעה בעיר התחתית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

הופעה בעיר התחתית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

ברחבי חיפה יתקיימו סיורים חווייתיים, ובהם סיור טעימות בשוק תלפיות, סיור קולינרי מהוואדי לעיר התחתית, סיור בוואדי ניסנאס בעקבות ספרו של סמי מיכאל “חצוצרה בוואדי”, סיור רגלי במרכז הכרמל כולל סיפורים על בתים טמפלריים, וסיור גרפיטי בוואדי סאליב. לרכישת כרטיסים ומידע נוסף ניתן לפנות ללשכת המידע בעמותה לתיירות ונופש בשדרות בן גוריון 48.

מופע של הקרקס הסיני המלכותי יתקיים בהיכל הספורט ברוממה ב-8 באוקטובר בשעה 17:30 וב-9 באוקטובר בשעות 15:45 ו-18:45. מחירי הכרטיסים ינועו בין 99 ל-149 שקל, ובסניפים של רשתות שונות ניתן יהיה לרכוש כרטיסים במחירים שינועו בין 49.90 ל-69.90 שקל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כפיר 0523653525

    לכולבו שלום רציתי לבקש עזרה מאז שבצומת רחובות הנשיא/החורשה נבנתה כיכר תנועה ומשום מה החליטה העירייה לסגור את העליה מרחוב יפה נוף למטה לאוטובוסים שמגיעים לגנים הבאהים ולאחר שדיברתי עם נציגי עירייה שאחרים על הפרויקט נאמר לי שמעכשיו אוטובוסים יעלו לכיכר יעשו סיבוב וירדו חזרה בנשיא ויפנו לרחוב יפה נוף ואז הם יעלו לגנים הבהאים משום מה ישנם שני בכירים בעירייה שמסרבים כבר 10 לשים שילוט הכוונה לאוטובוסים ולכן הם מקצרים דרך רחוב החורשה לעבר יפה נוף ברחוב יש הוסטל לנכים ומוגבלים בעלי מחלות נפש שונות וזה ממש מסכן להם את החיים ובנוסף אין לנו השכנים כולל החוסים לא יום ולא לילה אוטובוסים נכנסים 24/7 אם זה לגנים ואם זה סתם לחניון ביפה נוף 34 אנחנו רוב הזמן סוגרים חלונות ואם אנחנו פותחים שיהייה אוויר אז אנחנו סובלים מהרעש והציפצופים אני מנסה בכול דרך להגיע ליונה יהב אבל שני בכירים בעירייה מנהל מחלקת פניות הציבור יוסי כהן ו…… עושים הכול שאני לא יגיע אליו ביום שני היה מפגש שולחנות עגולים בעירייה ואני הגעתי והתיישבתי בשולחן שראש העיר יונה יהב ישב וחיכיתי בשקט לתור שלי לדבר איתו דקה לפני שהתור שלי הגיע ואיך שמי שדיבר איתו קם ואני הייתי צריך לעבור כסא מנהל מחלקת פניות הציבור יוסי כהן נדחף ביני לבין יונה יהב ופשוט מנע ממני לדבר עם יונה לפני שקמתי שאלתי את יונה למה הוא לא רוצה לדבר איתי יונה ענה "זה מפגש לתושבי הדר ואתה גר בכרמל" אבל כשהיה מפגש כזה בכרמל גם אותו בכיר מנע ממני לדבר עם יונה ולכן אני פונה אליכם תעזרו לי לכם יש כוח תקשורתי חשוב לי שיונה יגיע לרחוב כשאני שם ויראה את הבעיה ויפתור אותה . ויש פיתרון פשוט וקל תודה וחג שמח כפיר 0523653525 בבקשה אל תסננו אותי אלא תעזרו לי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר