כנס זיכרון ליצחק רבין של האסיפה הישראלית בשנה שעברה
כנס זיכרון ליצחק רבין של האסיפה הישראלית בשנה שעברה

האסיפה הישראלית: כנס זיכרון ליצחק רבין

האסיפה הישראלית - קואליציה של תנועות הנוער וארגונים חברתיים שחרתו על דגלם לזכור את הרצח ולהיאבק על הדמוקרטיה - תערוך כנס שיתקיימו בו מעגלי שיח על החברה הישראלית בדגש על סובלנות

פורסם בתאריך: 29.10.17 12:14

האסיפה הישראלית תקיים ביום שלישי כנס זיכרון ציבורי לראש הממשלה יצחק רבין במתחם גן האם. האסיפה הישראלית מורכבת מקואליציה של תנועות הנוער בישראל, ובהן הצופים, השומר הצעיר, בני עקיבא, הנוער העובד והלומד, מחנות העולים ודרור ישראל, וארגונים חברתיים שחרתו על דגלם "לזכור את הרצח ולהיאבק על הדמוקרטיה".

בכנס שיחל בשעה 17:30 יתקיימו דיונים בסגנון מעגלי שיח על החברה הישראלית בדגש על סובלנות. בהודעה לציבור שהוציאה האסיפה נכתב: "האסיפה שואפת לקבץ ביחד את כל גווני החברה הישראלית מכל צדי המפה ומכל גיל ומין כדי שנוכל לשוב ולהיזכר שרב המשותף על המפריד בינינו".

מלבד הכנס בחיפה יתקיימו עוד חמישה כנסים דומים ברחבי הארץ – בירושלים, בתל אביב, בבאר שבע, במודיעין ובנצרת עילית.

 

 

רכז השומר הצעיר בחיפה רון ון ראלטה המשמש גם רכז האסיפה הישראלית בחיפה: "זו השנה השנייה שאנחנו מקיימים את האירוע בחיפה. זהו אירוע מיוחד מאוד אשר פתוח לכולם מכל המגזרים ומכל הארץ, שלא נפגשים בחיי היום יום לשיח על המדינה שלנו. אנחנו מזמינים גם את הנוער וגם את המבוגרים לשיח בנושא הדמוקרטיה בישראל. המפגש הזה יוצר משהו ישראלי מאוד. זו הדרך שלנו לחזק את הדמוקרטיה בישראל, זוהי למעשה הדמוקרטיה העממית. השנה נתמקד בערך הסובלנות דרך שלושה נושאים – השבת בארץ ישראל, מיעוטים ובריונות ברשת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר