ד"ר אייל דורון (צילום: רמי שלוש)

כ-150 משתתפים במפגש על הורות וזוגיות בעידן הדיגיטלי

את המפגש, שהתקיים ביוזמת בנק לאומי ו"כלבו", הנחה החוקר והסופר ד"ר אייל דורון, שעסק בהשפעה העצומה של המהפכה הדיגיטלית על כל רובדי החיים, ובכלל זה על התא המשפחתי

פורסם בתאריך: 27.10.17 09:17

מפגש מסדרת קפה דיגיטל, אשר מתקיימת ביוזמת בנק לאומי ורשת העיתונים ואתרי האינטרנט העיר, משך אתמול (חמישי) בערב כ-150 איש למלון גארדן הוטל במתחם מרכז הקונגרסים. המפגש התקיים בהנחייתו של החוקר, המרצה והסופר ד"ר אייל דורון.

סדרת המפגשים עוסקת במהפכה הדיגיטלית ובהשפעה העצומה שלה על כל רובדי החיים – החל מהתא המשפחתי ועד לבנקאות. המפגש אמש עסק במגמות האחרונות בעידן הדיגיטלי, ובדבריו שם דורון דגש על שני נושאים: זוגיות והורות.

את המפגש פתחה מנהלת אזור קמעונאות חיפה בבנק לאומי רוית שריד שאמרה: "בעידן המהפכה הדיגיטלית המכשיר הקטן הזה של הטלפון החכם מנהל לנו את החיים. דרכו אנחנו עושים קניות, עורכים השוואות מחירים, ומנווטים ליעד. אנחנו מדברים היום במונחים של דיגיטל ופיזיקל – פעולות בלחיצת כפתור ללא צורך להגיע למקום כלשהו. דיגיטל הוא הפלטפורמה המשמעותית שבאמצעותה אנחנו מנהלים את החיים שלנו. התפקיד שלנו בבנק לאומי הוא לא רק בנקאות מתקדמת אלא גם לסייע להתחברות של אנשים לדיגיטל, ואת זה אנחנו עושים באמצעות הסניפים שלנו. הצבנו מדריכי דיגיטל בסניפים, והם נותנים הדרכה לאנשים שמתקשים בנושא".

 

כנס קפה דיגיטל במלון גארדן הוטל (צילום: רמי שלוש)

כנס קפה דיגיטל במלון גארדן הוטל (צילום: רמי שלוש)

 

בהתייחסו לשינויים בתחום התעסוקה בעידן הדיגיטלי הציג דורון נתון סטטיסטי שלפיו 65 אחוז מהתלמידים כיום יעבדו בעתיד במקצועות שעדיין לא הומצאו. דורון: "אם רובוט נוהג אני לא צריך נהג מונית, לא צריך מורה לנהיגה ולא טסטרים. אנו חיים בעולם שבו אתה כל הזמן צריך להמציא את עצמך. יש לתרגל שינויים וחוסר ודאות".

בהתייחסו לזוגיות בעידן הדיגיטלי אמר דורון כי שיעור ניכר של הזוגות היום הכירו באינטרנט, אך "אין עלייה ניכרת בגירושים מאז כניסת הדיגיטל לחיינו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר