החורשה בין הרחובות איינשטיין להנטקה אחרי השריפה (צילום: קארין ברקובסקי)
החורשה בין הרחובות איינשטיין להנטקה אחרי השריפה (צילום: קארין ברקובסקי)

פארק כלבים יוכשר בחורשה שנשרפה באחוזה

עיריית חיפה נענתה לבקשות תושבי שכונת אחוזה ותכשיר את הפארק בין הרחובות הנטקה ואיינשטיין כחלק מעבודות השיקום של החורשה, שנהרסה בשריפה הגדולה בשנה שעברה. העבודות יתחילו בנובמבר

פורסם בתאריך: 29.10.17 08:01

פארק כלבים חדש יוכשר בחורשה שבין הרחובות אייינשטיין והנטקה בשכונת אחוזה בחיפה. בשבועיים האחרונים הפיצה עיריית חיפה הודעה בעניין לתושבי האזור באמצעות הודעות SMS ופליירים מודפסים. הפארק יוקם בעקבות פניות של בעלי כלבים באזור, שבהיעדר פארק מותאם נהגו לשחרר את כלביהם בגינה ציבורית ברחוב הנטקה. הדבר עורר תלונות של תושבי הבתים הסמוכים, וכתוצאה מכך הם עברו לחורשה.

לפני כשנה, כתוצאה מהשריפה בכרמל, נהרסה החורשה. המהלכים לשיקומה עוררו רעיון בקרב בעלי הכלבים לפנות לעירייה ולבקש להכשיר את הפארק כחלק מהשיקום. לצורך כך הוקמה קבוצת ווטסאפ שאליה הצטרפו כ-50 בעלי כלבים, שניסחו בקשות למחלקת פניות הציבור של העירייה ופרסמו את הבקשה גם בעמוד הפייסבוק שלה.

 

 

קארין ברקובסקי, תושבת רחוב איינשטיין ואחת מיוזמות הקמת הפארק: "הלחץ השפיע והעירייה נענתה לבקשה. אנחנו מקווים שההבטחה להכשיר את הפארק לא נובעת רק מהעובדה שהבחירות מתקרבות. אנחנו מצפים לראות מעשים".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה כי הפארק ייבנה כחלק מעבודות השיקום לאחר השריפה בחורשה שבין הרחובות איינשטיין והנטקה, וכי העבודות צפויות להתחיל בנובמבר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר