קמפיין המימון של ד"ר עינת קליש רותם
קמפיין המימון של ד"ר עינת קליש רותם

אות מצוקה? קליש רותם פתחה בקמפיין מימון המונים

יו"ר סיעת חיים בחיפה שמתמודדת על ראשות העיר קוראת לציבור "לעזור עם תרומה למזל טוב – קטנה, בינונית או אפילו קטנטנה". על הסקרים הלא מחמיאים היא אומרת: "אנחנו לא מאמינים להם"

פורסם בתאריך: 29.10.17 12:29

יו"ר סיעת חיים בחיפה ד"ר עינת קליש רותם פתחה היום (ראשון) בקמפיין מימון המונים שנועד לקדם את ריצתה לראשות העיר חיפה. את הפוסט בפייסבוק שמציג את הקמפיין פתחה חברת מועצת העיר בקריאה לתרום כסף למסע הבחירות שלה: "כנסו ללינק ועזרו לי עם תרומה למזל טוב – קטנה, בינונית או אפילו קטנטנה, ח"י שקלים בלבד". לחיצה על הלינק מובילה לעמוד בתוך אתר הבית של סיעת חיים בחיפה שבו ניתן להשאיר את התרומות בסכומים הנעים בין 18 שקל ל-1,000 שקל. בעמוד מצוין: "מאמינים בי ובריצה שלי לראשות העיר? אני צריכה את עזרתכם בתרומה כספית. התרומות מסייעות לנו לכסות הוצאות הכרחיות".

"מגיעים לידינו סקרים רבים", כתבה קליש רותם בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, "אנחנו לא מאמינים להם ולא למספרים שהם מציגים". בחלק אחר של הפוסט היא מנמקת את הפנייה בכך ש"עונת הקמפיינים כבר התחילה".

 

 

 

יצוין שלאחרונה התפרסמו סקרים שלפיהם אילו הבחירות היו נערכות היום היתה קליש רותם גורפת כעשרה אחוז מקולות המצביעים לעומת ראש העיר יונה יהב שמנצח עם 33 אחוז.

עוד כתבה קליש רותם בעמוד הפייסבוק שלה: "אני מעדיפה עשרות ומאות שקלים מאנשים טובים על פני עשרות ומאות אלפי שקלים מאנשים עם אינטרסים רעים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דב

    למה לא שומעים שמשמיעה את קולה נגד כוונות הצבת אניית האמוניה שמבקשת חיפה כימיקלים והמדינה להביא ולהחזיק בנמל חיפה ולסכן בכך חיי תושבי כל אזור מפרץ חיפה, ולהתנגדות להקמת מועצה תעשייתית שתוציא השליטה על בתי הזיקוק והמפעלים המזהמים האחרים מידי עיריית חיפה ויתר העירייות של מפרץ חיפה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר