עומס בתחנת חוף הכרמל בעקבות הפסקת תנועת הרכבות (צילום: גיל אליהו)
עומס בתחנת חוף הכרמל בעקבות הפסקת תנועת הרכבות (צילום: גיל אליהו)

מהבוקר אין רכבות מחיפה לתל אביב

הקו מחיפה דרומה יסיים את נסיעתו בבנימינה עד ליום ראשון. הנוסעים לתל אביב מונחים לנסוע באוטובוסים של אגד מתחנת חוף הכרמל. בניגוד לפעמים קודמות לא תפעיל הרכבת שאטלים לתל אביב

פורסם בתאריך: 30.10.17 19:05

קו הרכבת מחיפה לתל אביב הפסיק לפעול היום (שלישי) בשעה 5:00 בבוקר ועד יום ראשון, 5 בנובמבר, בשעה 5:00 בבוקר. הפסקת תנועת הרכבות נועדה לצורך עבודות תשתית במקטע בנימינה-תל אביב ובמתחנת חדרה מערב. הרכבות מצפון יסיימו את נסיעתן בתחנת בנימינה, ולנוסעים לתל אביב מומלץ לרדת בתחנת חוף הכרמל, משם תתאפשר הנסיעה דרומה באמצעות אוטובוסים של אגד.

ממשטרת ישראל נמסר שכדי למנוע עומסי תנועה וחניה ייאסרו עצירה וחניה של רכב פרטי במפרצי החניה בתחום התחנה, וזאת על מנת לאפשר איסוף נוסעים על ידי התחבורה הציבורית. חברת אגד תתגבר את קווי השירות שלה – 901, 910 ו-980.- בימים שבהם לא תפעל הרכבת. הנסיעה תהיה בתשלום בהתאם ללוח המחירים.

בניגוד לפעם הקודמת שבה הופסקה תנועת הרכבות, בסוף אוגוסט, הפעם לא יופעלו שאטלים מקצה מסלולה של הרכבת לתל אביב, למעט שאטלים שתפעיל הרכבת לנתב"ג. בימי ההפסקה הקודמת סיימה הרכבת את נסיעתה בתחנת בית יהושע, והשאטלים משם יצאו מלאים, כאשר לנוסעים רבים נגרמו עיכובים בשל כך. כמו כן, בפעם הקודמת גרמה הפסקת הנסיעה לפקקי ענק בדרך לתל אביב.

 

 

העבודות המבוצעות ברכבת נועדו לחיבור רכבת השרון והן יכללו חיבור של תוואי המסילה החדש, תוך פירוק מקטעי מסילות קיימות והנחת 750 מטר של מסילה ועבודות תקשורת ואיתות. מהרכבת נמסר שהעבודות יאפשרו תנועה של מספר רב יותר של רכבות. כמו כן יתבצעו עבודות לשינוי תוואי המסילה לצורך הרחבת נתיבי איילון והוספת נתיב נוסף במקטע זה. התחנות שייסגרו הן קיסריה-פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, נתניה ספיר, בית יהושע והרצליה.

מרכבת ישראל נמסר כי לקוחות בעלי כרטיס תקופתי בתוקף במהלך סגירת המקטע זכאים לפיצוי בצורת הארכת כרטיס הנסיעה הקיים בהתאמה למספר הימים שבהם מקטע הנסיעה יהיה סגור. את הפיצוי יש להטעין במכונות האוטומטיות ובקופות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר