שוק הפשפשים (צילום: צבי רוגר. למצולמים אין קשר לכתבה)
שוק הפשפשים (צילום: צבי רוגר. למצולמים אין קשר לכתבה)

שוק הפשפשים יהיה פתוח בימי רביעי עד 20:00

הסוחרים בשוק בעיר התחתית בחיפה מבקשים להביא אליו קהל שלא יכול להגיע בשעות הבוקר. במהלך היום הארוך ייהנו המבקרים מטעימות ומשתייה באדיבות מסעדת קואנדו פאשה, שבה תיערך בערב מסיבת רטרו

פורסם בתאריך: 1.11.17 08:13

החל מהיום יהיה שוק הפשפשים פתוח מדי יום רביעי עד לשעה 20:00. המשך פעילותו של השוק עד שעות הערב היא יוזמה של ארגון סוחרי השוק שמבקש להביא למקום קהל שאינו יכול להגיע אליו בשעות הבוקר. במהלך היום הארוך יוגשו למבקרים בכמה חנויות טעימות ושתייה בחינם באדיבות מסעדת קואנדו פאשה השוכנת בוואדי סליב, סמוך לשוק. עם סגירת החנויות בערב מתוכננת במסעדה מסיבת אוכל, שתייה ומוזיקת רטרו נוסטלגית.

 

 

 

מזכירת ארגון סוחרי השוק זהבה אהרון: "זוהי יריית הפתיחה למיזם שבמסגרתו יוכלו להגיע לשוק בשעות הערב אנשים שעובדים בשעות הבוקר ולרכוש פריטי ביגוד בעיצובים מיוחדים ופריטי וינטג'. לשוק הפשפשים יש עדנה בשנים האחרונות ולא בכדי. יש לנו מיקום מיוחד שהוא פנינה ואוזן קשבת במינהלת העיר תחתית. יש כאן אווירה ייחודית עם אופי של פעם, ואין סיבה שלא נקדם פה דברים ונתפתח".

לדבריה של אהרון יתנו הסוחרים הנחות והטבות לקונים: "המבקרים גם יוכלו לטעום מהמעדנים של מסעדת קואנדו פאשה ולהשתתף במסיבת הרטרו שתתקיים במסעדה עם מוזיקת שנות ה-70 ועם אוכל שיכינו השפים במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר