הזנקת מרוץ חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הזנקת מרוץ חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

חסימות כבישים לחוף הים לקראת מרוץ חיפה

בכבישים המובילים לחוף צפויים עומסי תנועה. כ-15,000 רצים ישתתפו במרוץ סקוני ה-20 שהוכר השנה כמסלול תחרותי בין לאומי. המקצה הראשון לחצי מרתון יוזנק בשעה 6:30 מכיכר דנמרק

פורסם בתאריך: 2.11.17 16:08

עומסי תנועה צפויים מחר (שישי) בבוקר בכבישים המובילים לחופים המערביים של חיפה בעקבות מרוץ סקוני ה-20. דרך ההגנה תיסגר בנתיב המערבי מכיוון צפון לדרום בין צומת מקסים לצומת דולפין בשעות 11:00-5:30. דרך דוד אלעזר תיסגר לתנועה בין כיכר דנמרק לצומת מקסים כבר היום (חמישי) בחצות ותישאר סגורה עד מחר בשעה 11:00. רחוב יוברט המפרי ייסגר לתנועה מהמכון לחקר הימים והאגמים ועד לתחנת הרכבל התחתון בבת גלים בשעות 11:00-5:30. בחניון דדו לא תותר חניה מהיום בלילה ועד לסיום המרוץ מחר בצהריים.

כ-15,000 רצים עתידים להשתתף במרוץ שזכה השנה להכרה מאיגוד האתלטיקה הבין לאומי כמסלול תחרותי רשמי. המרוץ יכלול חמישה מקצים: הראשון, שאורכו הוא 21 ק"מ (חצי מרתון), יוזנק בשעה 6:30 ויצא מכיכר דנמרק במסלול מעגלי דרך הרחובות דוד אלעזר וההגנה, גשר אלנבי החדש ובחזרה דרך טיילות חוף שקמונה ודדו עד לחוף זמיר; מקצה למרחק של 10 ק"מ יוזנק בשעה 7:30 מחוף זמיר למחלף אלנבי ובחזרה לחוף זמיר. מקצה באורך של 5 ק"מ יוזנק בשעה 8:30 מחוף זמיר לטיילת שקמונה ובחזרה; ומקצים למרחק של 2.5 ק"מ ו-1.2 ק"מ יוזנקו בשעה 10:00 מחוף זמיר למלונות החוף ובחזרה.

 

 

הרצים יאובטחו רפואית על ידי כוחות מד"א שיתוגברו ברופאים ובאחיות. כוחות מד"א יתפרשו לפני המרוץ לאורך המסלול עם ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועים, רכבי טומקאר ורכינועים. בנקודת הסיום יוקם אוהל מרפאה עם אמצעים מתקדמים. ממד"א נמסר כי מומלץ לצרוך ארוחת בוקר כשלוש שעות לפני הזינוק. בארוחה ממליצים גורמי הרפואה לאכול כריך עם ביצה או עם טונה או צלחת של פסטה וחזה עוף. גם קערת דייסת שיבולת שועל על בסיס מים עם מעט דבש תתרום לריצה נעימה ולא תכביד על מערכת העיכול. לא מומלץ לאכול פירות ומוצרי חלב הקשים לעיכול. במהלך הריצה יש להקפיד על אכילה ושתייה לפי תזמון מדויק כדי לספק אנרגיה לשרירים ולמנוע התייבשות.

בשעה 9:15 יתקיים טקס הענקת פרסים לזוכים במקומות הראשונים בשלושת המקצים הארוכים. בטקס ישתתפו ראש העיר יונה יהב, מ"מ ראש העיר חדוה אלמוג, מנכ"ל העירייה גדי מרגלית ובכירי רשות הספורט בעירייה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר