הנכים חוסמים את מתחם בז"ן (צילום: ארגון הנכים הופכים לפנתרים)
הנכים חוסמים את מתחם בז"ן (צילום: ארגון הנכים הופכים לפנתרים)

מחאת הנכים: שיבושים בעקבות חסימת בז"ן (וידאו)

שתי הכניסות למפעלים הפטרוכימיים במפרץ היו חסומות כל הבוקר. "זוהי אזהרה לממשלת ישראל - שבו עם מובילי המאבק", נכתב בהודעת ארגוני הנכים. הנהלת בז"ן ועובדיה הביעו הזדהות עם המאבק

פורסם בתאריך: 5.11.17 10:08

שתי הכניסות למתחם בתי הזיקוק חסומות מאז שעות הבוקר המוקדמות על ידי נציגי מחאת הנכים. חברים בכמה ארגונים המתנגדים למתווה שהושג עם הממשלה הגיעו למתחם בשעה 5:30 כדי לחסום את הכניסות, לטענתם בלי תיאום עם המשטרה. בכביש 4 נוצרו פקקים בעקבות חסימת בתי הזיקוק, והמשטרה נמצאת במקום ומכוונת את התנועה. עובדי בתי הזיקוק סיפרו שהם נכנסו דרך שער צדדי של מפעל דשנים.

לביא נאור, דובר ארגון הנכים הופכים לפנתרים, פרסם הודעה שבה נכתב: "כל עוד ממשלת ישראל לא תשב עם קואליציית הנכים ולא תגיע למשא ומתן לסיים את משבר הנכים ותעלה את הקצבאות לגובה שכר המינימום ייסגרו מפעלים ביטחוניים ומקומות אסטרטגיים. זו נקודת אזהרה לממשלת ישראל – שבו עם מובילי המאבק לסיים את המשבר".

 

 

 

באשר לתגובה של הנהלת בתי הזיקוק ועובדי החברה אמר נאור: "היינו בהלם. סמנכ"ל המפעל שלומי בסון יצא אלינו, הביא אוכל, שתייה, פירות ועוגיות. הוא אדם נחמד מאוד. הוא והעובדים אמרו לנו בפירוש שהם מסכימים עם המאבק שלנו. אנחנו מפרגנים מאוד לבתי הזיקוק".

עדכון (10:12): נציגי מחאת הנכים הודיעו שהם מפנים את מתחם בז"ן: "אנחנו שולחים שוב אות אזהרה לממשלה – שבו איתנו ונגיע להסכם. אם לא, נמשיך לחסום אתרים אסטרטגיים. המקום הבא יהיה מקום אסטרטגי ביותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר