הכספונט המותאם להטענת רב קו (צילום והדמיה: משרד התחבורה)
הכספונט המותאם להטענת רב קו (צילום והדמיה: משרד התחבורה)

חדש: הטענת הרב קו בכספומטים הפרטיים

ההטענה תיעשה באמצעות כרטיס האשראי ללא עמלה. במשרד התחבורה מסבירים כי התאמת המכשירים לטעינת הכרטיס נועדה לחסוך את התורים בעמדות ההטענה ולמנוע הסחת דעת מנהגי האוטובוסים

פורסם בתאריך: 7.11.17 07:55

החל מהיום (שלישי) יוכלו נוסעי התחבורה הציבורית לטעון את כרטיס הרב קו שלהם באמצעות כרטיס אשראי וללא עמלה בכל אחת מ-3,000 עמדות מכשירי הכספונט (הכספומטים הפרטיים) הפרוסות בכל רחבי הארץ, ובהן העמדות הפזורות ברחבי חיפה. אפשרות חדשה נוספת לטעינת כרטיס הרב קו היא באמצעות מכונות הטעינה החדשות הסמוכות לתחנות האוטובוס המרכזיות.

עד כה ניתן היה להטעין את כרטיס הרב קו אצל נהגי האוטובוס, ברציפי המטרונית ובעמדות הטענה מיוחדות שהוצבו על ידי חברות האוטובוסים בתחנות המרכזיות ובקניונים, או באתר האינטרנט של הרב קו. טעינת הכרטיס אצל נהגי האוטובוס גרמה לעיכובים בזמני הנסיעה של האוטובוסים, ובמסגרת הרחבת השירותים לציבור הנוסעים מתווספות כעת אפשרויות נוספות לטעינתו.

 

 

ממשרד התחבורה נמסר כי מכשירי הכספונט הקיימים הותאמו לטעינת כרטיס רב קו וכי כל נוסע שברשותו כרטיס אשראי יוכל לטעון את הרב קו בכל אחת מעמדות הכספונט הממוקמות בפיצוציות, במרכולים, במסעדות ובקניונים. "המהלך נועד לחסוך לנוסעים את התורים שהשתרכו עד כה בעמדות ההטענה ולצמצם את הסחת הדעת של הנהג באוטובוס", אמר שר התחבורה ישראל כץ.

לפי נתוני משרד התחבורה, כשלושה וחצי מיליון נוסעים מחזיקים בכרטיסי רב קו, ורובם הגדול מחזיקים גם בכרטיס אשראי. לטובת הנוסעים שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי הציב משרד התחבורה עמדות המאפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באמצעות כסף מזומן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר