נור אלדן (צילום: דורון גולן)
נור אלדן (צילום: דורון גולן)

מנכ"ל מי כרמל נור אלדן מסיים את תפקידו

אלדן, שהקים את תאגיד המים ושימש כמנכ"ל שלו בשמונה השנים מאז שנוסד, הודיע לראש העיר יונה יהב על עזיבתו. אלדן: "אני מסיים קדנציה רבת הישגים בסיפוק רב ובמיצוי עצמי"

פורסם בתאריך: 20.11.17 15:33

מנכ"ל מי כרמל נור אלדן הודיע היום (שני) לראש העיר חיפה יונה יהב כי הוא יסיים את תפקידו לאחר שמונה שנים, כנהוג בתאגידי המים בישראל. אלדן, לשעבר ראש מינהל התפעול בעירייה, הקים את התאגיד, ותחת ניהולו הושקעו כחצי מיליארד שקל בפיתוח ובשדרוג של תשתיות מים וביוב ובטכנולוגיות מתקדמות. אלדן מסיים את תפקידו אחרי שתי קדנציות.

 

 

אלדן: "הקמתי תאגיד לתפארת מהיסוד, תאגיד מקצועי רב פעילות שעמד בהוראות החוק ובכללי הרגולציה. פעלתי לשיפור תשתיות המים והביוב בעיר ולשיפור השירות לצרכנים. אני משאיר תאגיד חזק, מהמובילים במדינה, שמנוהל בצורה מיטבית ומקצועית. זהו תאגיד בעל איתנות תקציבית למרות קשיי ההקמה ומצב התשתיות הירוד בזמן רכישתן. אני מסיים קדנציה רבת הישגים של שמונה שנים בסיפוק רב ובמיצוי עצמי. השגתי את המטרות שהצבתי לעצמי".

אלדן הודה ליהב, לחברי הנהלת העירייה ולחברי דירקטוריון מי כרמל "שנתנו בי את אמונם ואפשרו לי לממש את המדיניות, את היעדים ואת המטרות שהצבתי לעצמי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר