מנכ"לית היי סנטר יעל מיטלמן ויו"ר דירקטוריון החברה פרופ' מרים ארז (צילום: כתום צלמים)
מנכ"לית היי סנטר יעל מיטלמן ויו"ר דירקטוריון החברה פרופ' מרים ארז (צילום: כתום צלמים)

300 יזמים ומשקיעים במפגש של מועדון המשקיעים של היי סנטר

במפגש של היי סנטר - חברה בת של החברה הכלכלית לחיפה - הוכרז על השקת פלטפורמה חדשנית למימון המונים שתאפשר לציבור להשקיע בחברות הייטק ולהצטרף כבעלי מניות, גם באלפי שקלים בודדים

פורסם בתאריך: 7.12.17 16:04

כ-300 יזמים ומשקיעים השתתפו ביום שלישי במפגש השנתי החמישי של מועדון המשקיעים של המרכז לפיתוח יזמות טכנולוגית בחיפה, אשר מנוהל על ידי היי סנטר – חברה בת של החברה הכלכלית לחיפה. במפגש שהתקיים באולמי ימה במגדלי חוף הכרמל הכריזה היי סנטר על השקת פלטפורמה חדשנית למימון המונים שתאפשר לציבור להשקיע בחברות הייטק ולהצטרף כבעלי מניות, גם באלפי שקלים בודדים. מטרת פעילותה של חברת היי סנטר היא לתת ליזמים ולחברות הייטק קטנות הזדמנות לפתח את הטכנולוגיה שברשותם ולעזור להם להביאה לכדי מסחור.

היי סנטר תציע את האפשרות למימון המונים באמצעות הציבור הרחב לפי תקנות מימון המונים הנכנסות לתוקפן החודש, כך שלכל אזרח ישראלי תינתן אפשרות להשקיע מהונו הפרטי ולהפוך לבעל מניות בחברת סטארט אפ, וזאת בכפוף להוכחת יכולת כלכלית מינימלית. "בכך", נמסר מהיי סנטר, "שוברת שיטה חדשנית זאת למימון את מחסום הסכומים הגבוהים שנדרשים כיום על מנת להיות משקיעים בחברות הזנק. היי סנטר תשים דגש על השקעות של הציבור החיפאי, שיקבל העדפה בכך שהוא יהיה הראשון שיוכל להשקיע במיזמי ההייטק שתציע היי סנטר".

 

 

יו"ר דירקטוריון היי סנטר פרופ' מרים ארז: "כיום חברת היי סנטר שוקקת חברות סטארט אפ המבקשות להיות חלק מהקהילה התומכת שלה. חיפה מהווה עבור החברות בהיי סנטר אקו סיסטם ייחודי שיש בו הרבה משאבי ידע ממוסדות אקדמיים ומחברות הייטק, וכיום זוכה העיר לביקורים רבים של אנשי עסקים ומשקיעים מחו"ל אשר מחפשים להשקיע במיזמים החיפאיים".

מנכ"לית היי סנטר יעל מיטלמן: "היי סנטר הוקמה על מנת לקדם את ההייטק בחיפה ולתת פתרון לדרישות המימון של חברות צעירות, וזאת נוסף על ניהול אסטרטגי מוביל ויצירתי. מפגשי מועדון המשקיעים שלנו מהווים הזדמנות ליזמים ולמשקיעים להיחשף לחיפה וליתרונותיה כמרכז הייטק דינמי שמציע יתרונות מהותיים להקמת סטארט אפ בעיר".

חבר דירקטוריון היי סנטר ומועצת העיר חיפה עו"ד בועז גור: "חברת היי סנטר היא מרכז יזמות עצמאי, והמסר שלנו למי שנכנס לכאן הוא 'בוא לגדול ולהתפתח בעיר. כאן תקבל את כל התשתיות שאתה זקוק להן'. לכן אנו משקיעים בהזנקה של מסלול מימון חדשני המיועד לשלב את הציבור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר