עוד יוסף גילאור מקבל את תואר האבירות משגרירת תאילנד בישראל פנפראפה וונגקוביט (צילום: עופר עמר)
עוד יוסף גילאור מקבל את תואר האבירות משגרירת תאילנד בישראל פנפראפה וונגקוביט (צילום: עופר עמר)

עורך דין חיפאי קיבל את תואר הכבוד אביר מסדר המלך התאילנדי

עו"ד יוסף גילאור קיבל את תואר הכבוד משגרירת תאילנד בישראל בשם מאהה וצ'יראלונגקון, ראמה העשירי מלך תאילנד, בטקס שהתקיים בתל אביב ביום הלאומי התאילנדי

פורסם בתאריך: 17.12.17 16:38

עו"ד יוסף גילאור מחיפה קיבל את תואר הכבוד אביר מסדר המלך התאילנדי. את התואר העניקה לגילאור שגרירת תאילנד בישראל פנפראפה וונגקוביט בשם מאהה וצ'יראלונגקון, ראמה העשירי מלך תאילנד, בטקס שהתקיים במלון הילטון בתל אביב ביום הלאומי התאילנדי שצוין לפני כשבועיים.

גילאור, המכהן כקונסול כבוד כללי של תאילנד וכנשיא לשכת המסחר ישראל תאילנד במשך יותר מ-20 שנה, הוזמן על ידי המלך לטקס הכתרה רשמי כאביר שייערך במדינה.

 

תואר האבירות שקיבל עו"ד גילאור (צילום: עופר עמר)

תואר האבירות שקיבל עו"ד גילאור (צילום: עופר עמר)

 

 

גילאור איך נוצר הקשר שלך עם תאילנד?

"הקשר התחיל לפני עשרות שנים כשהייתי עורך דין של פירמה שווייצרית בין לאומית שפעלה בתאילנד, ושם הכרתי את ראש הממשלה התאילנדי ואת שרי הממשלה. באותם הימים לא היתה לתאילנד שגרירות בישראל, ושגריר תאילנד באיטליה היה אחראי גם על הקשר עם ישראל. ראש הממשלה התאילנדי, שידע שאני ישראלי, ביקש ממני שאעזור בהשבחת הכותנה בצפון בתאילנד, וסייעתי להם עם מומחים מהארץ. במקביל הוצע לי להיות הקונסול הכללי שלהם בישראל. ישבתי בחיפה וניתנו לי סמכויות להעניק ויזות ושירותים אחרים. בגלל שלא היתה לתאילנד שגרירות טיפלתי בכל המטלות הדיפלומטיות והקונסולריות".

למה הוחלט להעניק לך את התואר רק עכשיו?

"זה התעכב מכיוון שהמלך הקודם היה חולה במשך זמן רב. זהו אחד מהתארים הראשונים שמעניק המלך החדש לפי המלצת שר החוץ התאילנדי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר