זירת הרצח בחוף שקמונה (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)
זירת הרצח בחוף שקמונה (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)

הוגש כתב אישום באשמת הרצח בחוף שקמונה

לפי כתב האישום, בין הנרצח יוסף גטאס לבין הנאשם היה סכסוך כספי על רקע חוב. הנאשם ירה שני כדורים בקורבן בחניון ליד המכון לחקר הימים והאגמים, ואחר כך ניסה להיפטר מהבגדים שלבש כדי לשבש את ההליכים

פורסם בתאריך: 19.12.17 12:33

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד תושב חיפה, בן 41, באשמת רצח יוסף גטאס שאירע לפני יותר מחודש בחוף שקמונה, סמוך למכון לחקר הימים והאגמים. בכתב האישום נכתב כי הנאשם יצא ב-15 בנובמבר מביתו בשעות הערב ופגש את הנרצח במינימרקט. באותו היום נוצר ביניהם סכסוך על רקע חוב כספי, והמנוח דרש מהנאשם להחזיר לו את החוב.

בתום השיחה נכנס הנאשם לרכבו, שבו החזיק בנשק, והחל לנהוג. הנרצח נסע בעקבותיו לרחבת החניה הסמוכה למכון לחקר הימים והאגמים. לאחר שהשניים החנו את רכביהם התקרב הנאשם לעבר המנוח וירה לעברו כדור אחד. הנרצח התקרב אליו והוא ירה בו בשנית מטווח קרוב. בשלב זה התמוטט המנוח על הקרקע.

 

 

הנאשם הבחין בשני אנשים ברחבת החניה ופנה אליהם בצעקה לכבות את רכבם. הוא נכנס לרכבו ועזב את המקום. שני האנשים ניגשו אל המנוח, ניסו לבצע בו פעולות החייאה והזעיקו את כוחות המשטרה ומד"א למקום. הנרצח הובהל למרכז הרפואי רמב"ם ושם נקבע מותו.

לפי כתב האישום חזר הנאשם באותו הלילה לביתו, לקח תיק ונסע לקרובי משפחה של אשתו בירושלים, שם בילה את הלילה. למחרת הוא הותיר אצלם את הבגדים שלבש בזמן הרצח וחזר לחיפה. הוא הורה להם להשליך את הבגדים שהשאיר, מתוך כוונה להכשיל את ההליך המשפטי.

האיש נאשם ברצח בכוונה תחילה, בהחזקת נשק ללא רשות ובשיבוש הליכי משפט. הוא נעצר לבקשת הפרקליטות עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר