נשיא הפדרציה היהודית בבוסטון בארי שרייג, מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי ורכזת התוכנית תמר ערבה
נשיא הפדרציה היהודית בבוסטון בארי שרייג, מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי ורכזת התוכנית תמר ערבה

המטרה: למתג את חיפה כבירת הבריאות הדיגיטלית

עמותת ii2020, עיריית חיפה ושותפות חיפה-בוסטון שוקדות על תוכנית מיתוג עירונית לחיפה שתוצג לממשלה כדי שתקבל הכרה לאומית, ובכלל זה תמריצים לחברות שיפעלו במסגרת התוכנית

פורסם בתאריך: 24.12.17 14:00

הפעילות למיתוגה של חיפה בתחום הבריאות הדיגיטלית יצאה לדרך. בריאות דיגיטלית היא סביבה של פיתוחים טכנולוגיים בתחום הרפואה, ובמסגרת הפעילויות מכינים בימים אלה שלושת השותפים למיזם – עמותת ii2020 בראשותו של חבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית, עיריית חיפה ושותפות חיפה-בוסטון – תוכנית מיתוג עירונית לחיפה שתוצג לממשלה כדי שתקבל הכרה לאומית, ובכלל זה תמריצים לחברות שיפעלו במסגרת התוכנית.

העירייה הציעה לטובת המיזם מבנה ברחוב הנמל 69 ומבנים נוספים, שאחד מהם ישופץ וישודרג, ובסיום העבודות יישבו בו יזמים העוסקים בבריאות דיגיטלית. לאחרונה העבירה הפדרציה היהודית בבוסטון תרומה של מיליון דולר למיזם באמצעות שותפות חיפה-בוסטון.

המטרה המרכזית של המיזם היא להביא לחיפה חברות בין לאומיות בתחום טכנולוגיית הרפואה, שיפתחו סניפים באזור מת"מ ובפארק מדעי החיים.

 

המבנה ברחוב הנמל 69 שהוקצה לטובת הפרויקט

המבנה ברחוב הנמל 69 שהוקצה לטובת הפרויקט

 

 

מיתוגה של חיפה בתחום הבריאות הדיגיטלית הוא חלק מפרויקט "יוזמה לאומית" שאותה מובילה עמותת ii2020 בראשותו של מרגלית. לפי התוכנית תחולק מדינת ישראל לשבעה מוקדי חדשנות כלכלית בהתאם למודל מוכח של פיתוח כלכלי שכבר זכה להצלחות, כמו פארק סייבר בבאר שבע ורובע הניו מדיה בירושלים. בעמותה מציינים כי יוזמות אלו הובילו ליצירתם של עשרות אלפי מקומות תעסוקה איכותיים ולכניסתם של משקיעים רבים בתחומי הפעילות השונים.

מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי: "מוקד חדשנות כלכלית אזורית נבחר לפי העוצמה של האזור שבו הוא קיים. אזור הצפון הוגדר על ידי העמותה כאזור של חקלאות חכמה, ואנחנו רוצים שחיפה תמותג כבירה בין לאומית בתחום הבריאות הדיגיטלית".

אלו פעולות אתם עושים כרגע למימוש הרעיון?

"בתקופה הקרובה יבואו לחיפה גורמים מהארץ ומחו"ל כדי להתרשם. מונו כבר שני רכזים ומנהל תחום. אנחנו משתפים פעולה עם העירייה ועם עמותת ii2020"/

לדבריה של ישראלי, בימים אלה מתרכזת העבודה בהכנת דרישות תקציביות מהמדינה לטובת הפרויקט: "זהו מיזם ענק שעיר שלמה תהיה שותפה בו. כשהממשלה תכיר בחיפה כעיר ממותגת בריאות דיגיטלית זה יבטיח לנו סל הטבות ותקציב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בירת המיתוג הכושל

    בירת הבריאות הדיגיטלית.
    לפחות הכותרות המופרכות האלו יצירתיות…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר