אופיר אהרון
אופיר אהרון

השיימינג שמסעיר את הרשת: חיפוש עבודה הסתיים בהטרדות

אופיר אהרון, סטודנטית בת 24 מנשר, פרסמה בדף הפייסבוק שלה שהיא מחפשת עבודה כבייביסיטר. אדם זר צילם את הפוסט, הוסיף תמונות שלה בבגד ים ושיתף אותו בקבוצות רבות. בעקבות זאת קיבלה אהרון מאות הודעות בעלות אופי מיני

פורסם בתאריך: 25.12.17 17:55

אופיר אהרון, בת 24 מנשר, סטודנטית במכינה לסיעוד במכללת עמק יזרעאל, פרסמה בדף הפייסבוק שלה שהיא מחפשת עבודה כבייביסיטר ואף צירפה לפוסט את מספר הטלפון שלה. אדם שאותו היא לא מכירה צילם את הפוסט, הוסיף תמונות שלה בבגד ים ושיתף את הפוסט החדש בקבוצות רבות – דבר שהוביל למאות הודעות זימה שקיבלה אהרון אשר חלקן הגדול נושאות אופי של הטרדה מינית.

אופיר, איך התגלגלה הודעה תמימה של חיפוש עבודה לפרשה של הטרדות מיניות?

"העליתי פוסט שבו כתבתי שאני סטודנטית שמחפשת עבודה כבייביסיטר. מישהו שראה את הפוסט החליט שזה בסדר לערוך את הפוסט שלי, לצרף אליו כמה תמונות אישיות שלי בבגד ים, ולפרסם את זה. אותו אדם לקח את הפוסט הזה ופרסם אותו בכמה קבוצות פייסבוק ובעשרות קבוצות ווטסאפ עם מספר הטלפון שלי".

איך זה נודע לך?

"את הפוסט שלי העליתי לפני יותר משבוע, ופתאום ביום שישי קיבלתי המון שיחות טלפון מגברים שנמשכו עד שעות הלילה. בשלב מסויים חבר שלי שלח לי צילום מסך ששלחו לו מהקבוצה 'אבא פגום' עם הפוסט החדש, ועיני חשכו".

 

 

אני קורא תגובות שכותבות שאת הבאת את זה על עצמך בגלל התמונות שלך בבגדי ים שאותן העלית בעבר. תרצי לענות למגיבים?

"התופעה השוביניסטית והקלות שבה אפשר להטריד בחורה הן בלתי נתפשות. זה שבחורה מעלה תמונה בבגד ים לא נותן לגיטימציה לאף אחד להטריד אותה. גם אם בחורה תלך עירומה אין לאף אחד זכות להטריד אותה. התמונות שלי בפייסבוק מוגבלות אך ורק חברים שלי, והם היחידים שיכולים לראות אותן. לקחת את התמונות הפרטיות שלי, לצרף אותן למודעה שבה אני מחפשת עבודה עם מספר הטלפון שלי ולשתף בקבוצות זה פשוט רוע לב. אחרי כל זה עוד אנשים מרשים לעצמם להגיד שאני הבאתי את זה על עצמי. קלות הדעת של אנשים כדי לקבל כמה לייקים זו תופעה נוראה ובלתי נסבלת".

היו מאז התפתחויות נוספות?

"היום גיליתי שמעבירים בווטסאפ סרטוני סקס של מישהי בלונדינית ואומרים שזאת אני, וגם מצרפים את מספר הטלפון שלי. בעקבות זה אני נאלצת להחליף מספר, ואני שוקלת להגיש תלונה במשטרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. המעניש

    יש מצב שלמישהו יש את הפרופיל של הקקה הזה אני אדאג לעלות תמונה שלו בביקיני ולדאוג שישלחו לו הודעות שרוצים לפתוח לו את התחת.

  2. גיא

    ונותר רק לשאול מה יש לבחורה להעלות תמונות חושפניות שלה לפייסבוק…. אוי ההתחסדות והצביעות של הפמיניסטיות….

  3. אוהב וכואב

    אין מצב שתבזי את עצמך ותצפי לכבוד
    אנשים הם לא מלאכים
    הם מתייחסים לגופך כפי שאת מתייחסת אליו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר